IES SAN PAIO clasificado para o CAMPIONATO DE ESPAÑA DE ORIENTACIÓN A PÉ PARA CENTROS ESCOLARES.

Fai dous anos comezamos unha andaina co deporte de Orientación a pé como quen non quería a cousa e, devagar, chegamos a clasificarnos para participar no CECEO´18.

O noso alumnado participou no Campionato Provincial, clasificándose para o Campionato Galego e nesta importante proba o equipo INFANTIL MASCULINO conseguiu seleccionarse para o CAMPIONATO DE ESPAÑA DE CENTROS ESCOLARES -representando a Galicia nesa categoría- que terá lugar en A Coruña do 1 ao 4 de novembro.

O equipo que vai representar ao noso centro está composto polos fantásticos alumnos:

GARCÍA RODRÍGUEZ, BELTRÁN (3ºC)
SESTELO SOLLA, MARTÍN (2ºA)
JIMÉNEZ DIZ, SANTIAGO (2ºA)
COYA JARAMILLO, XOÁN (3ºC)
SOUTO RODRÍGUEZ, IAGO (3ºC)

Toca traballar para preparar a nosa participación e divertirse cunha experiencia deportiva e de convivencia con outros centros buscando balizas polas distintas zonas da cidade de A Coruña.

Os nosos parabéns a todo alumnado participante nos distintos campionatos e unha orgullosa NORABOA! a este equipo que se clasificou.