Exención da materia de LINGUA GALEGA

O Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia fai compatible o carácter obrigatorio do estudio da materia da lingua galega en todos os niveis educativos non universitarios, con determinadas causas taxadas que xustifican o réxime das exencións posibles, as que se caracterizan pola concorrencia dos seguintes requisitos:

1. Que a xustificación da exención atope fundamento nunha circunstancia obxectiva de incorporación ex novo ao sistema educativo de Galicia.
2. Que o alumnado de nova incorporación proceda doutras comunidades autónomas ou dun país estranxeiro.
3. Que a incorporación ex novo ao sistema educativo de Galicia se produza no terceiro ciclo de educación primaria, na educación secundaria obrigatoria ou no bacharelato.

A exención do estudo da materia da lingua galega nos diferentes niveis e etapas dos estudos non universitarios, polo seu carácter restritivo, non se pode estender a aqueles supostos nos que o alumnado que realizados estudos en Galicia, curse fóra da comunidade autónoma tres cursos completos ou menos, e se reincorpore posteriormente ao sistema educativo galego, xa que logo, de ser o caso, a volta ao sistema educativo en Galicia, non pode interpretarse como se dunha incorporación ex novo, se tratara, senón como unha reincorporación para o que non está previsto a exención.

A exención solicitarase para cada ano académico de permanencia na Comunidade Autónoma de Galicia e os seus efectos limitaranse ao citado ano, sen que se poidan conceder máis de dous cursos escolares,

MÁIS INFORMACIÓN E FORMULARIO DE SOLICITUDE:

decreto_do_plurilinguismo.pdf54.51 KB
Orde_2014_exencion_galego.pdf681 KB