Alumnos de 4º ESO gañan o 1º Premio autonómico do concurso sobre Consumo responsable do Proxecto Consumópolis

Os titores de 4ºESO estiveron desenrolando, nas sesións de titoría co alumnado, o Proxecta que leva por nome Consumópolis. Trátase dun concurso escolar sobre consumo responsable e de calidade de vida, que este ano leva por lema: "Pola túa seguridade sabes o que consomes?"

O concurso consta de dúas partes: Un percorrido pola cidade virtual de Consumópolis e o deseño, elaboración e exposición dun traballo sobre consumo responsable. Este traballo consistiu na creación dun prototipo ou maqueta dun produto novidoso e orixinal. O noso centro participou cun total de cinco maquetas.

Alégranos dar a boa nova de que un equipo composto por alumnado do noso centro e autores do traballo "BOLSA REUTILIZABLE MULTIUSOS" foron os gañadores do 1º premio a nivel autonómico na categoría C 3º e 4º curso de ESO.

Como ben indica o título do produto gañador, e se pode ver nas fotos, elaboraron unha bolsa reutilizable a partir de materiais reciclados como papel de periódico.

O vindeiro venres 14 de xuño iremos á entrega de premios a Santiago de Compostela.

Noraboa ó alumnado e profesorado responsable do proxecto..