EXPOSICIÓN SOBRE F. BOIX, FOTÓGRAFO DE MAUTHAUSEN

Desde o mércores 6 ata o venres 15 está na entrada do centro unha interesantísima Exposición, organizada pola Biblioteca, que trata sobre a figura de Boix, fotógrafo de Mauthausen, que documentou coa súa testemuña gráfica o sucedido nos campos de concentración nazis, o exterminio masivo, o traballo forzado...por medio de fotografías que sacaron á luz os horrores do campo de concentración de Mauthausen.

Todos os alumnos do IES Río Cabe están tendo a oportunidade estes días (acompañados por varios profesores que presentan a exposición) de facer un percorrido, a través dos paneis, por unha parte da historia que non convén esquecer: o horror dos campos de exterminio e a recuperación da memoria de miles de exiliados españoles e galegos que foron deportados entre 1939 e 1945.

O venres 8 Carmen García Rodeja, investigadora para a recuperación da Memoria histórica, e Miguel Bugliot (sobriño dun deportado a Mauthausen -Manuel Barreiro Bugliot) darán unha charla, ás 13:15, no salón de actos do centro. A Conferencia leva por título: "Galegos e españois en Mauthausen, unha historia non recoñecida".

Invitamos a visitar a exposición a todo o público en xeral.

Os alumnos do Ciclo de Turismo farán o luns unha visita guiada ás 18:00 para o alumnado de Bacharelato de Adultos e ciclo de fútbol. Unha segunda visita (para a ESA) será ás 18:40.