Admisión alumnado

Probas libres para a obtención de títulos FP (LOE). Curso 2018-2019

Ábrese o prazo para a inscrición de probas libres de formación profesional: Dende o 15 ata o 30 de abril de 2019.

Xornada de acollemento o dia 3 de de xuño de 2019, as  17 horas no Salón de actos.

Calendarios de exames en arquivo adxunto.

Programacións en arquivos adxuntos.

Revisións 1ª parte da proba: 11 de xuño de 2019.( de 9H30 a  13H)

Reclamacións 2ª parte da proba: 18 de xuño de 2019. ( As notas sairan a finais da mañá do día 17).

Convocatorias 2ª parte da proba, en arquivos adxuntos.(Exposto tamen no taboleiro de anuncios do IES).

Notas avaliacións finais en arquivos adxuntos.(calificacións numéricas expostas no taboleiro de anuncios).

Reclamacións avaliación Final.(martes 18 de xuño de 9H a 13H30, no instituto).

 

 

O formulario de inscrición pódese descargar dende (Editar o formulario de inscrición, imprimir e presentar en secretaría):

Inscrición probas libres (galego)

Inscrición probas libres (castelán)

 

Para máis información: http://www.edu.xunta.es/fp/probas-libres-convocatoria-actual

 

Certificación actividades empresa

 

Unha vez admitido/a haberá que presentar a solicitude de matrícula.

Probas de acceso a ciclos formativos de grao medio

Ábrese o prazo para a inscrición para as probas de acceso a ciclos formativos de grao medio: Dende o 7 ata o 22 de marzo.

O calendario de probas pódese ver aquí.

O formulario de inscrición pódese coller neste enlace. (Editar o formulario de inscrición, imprimir e presentar en secretaría).

Orde do 8 de xaneiro de 2019: Probas de acceso ciclos de grao medio e superior

Para máis información: http://www.edu.xunta.es/fp/acceso-grao-medio

 

PROCESO DE MATRICULACIÓN EN CICLOS FORMATIVOS

PARA PODER MATRICULARVOS NOS MÓDULOS QUE VOS ADXUDICAN O DÍA 18 DEBEDES ADXUNTAR A SEGUINTE DOCUMENTACIÓN:

OFERTA FORMATIVA DE FP BÁSICA NO IES RICARDO MELLA - curso 2017-18

A oferta formativa da FP Básica no IES Ricardo Mella para o curso 2017-2018 será a seguinte:

 

Distribuir contido