- ERASMUS TITULADOS/AS G.MEDIO

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para Titulados en Ciclos de Grado Medio (aqueles que rematedes os estudos en decembro de 2016 e xuño de 2017). Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

NOVA CONVOCATORIA ERASMUS PARA TITULADOS/AS DE GRAO MEDIO (PARA OS QUE REMATEDES EN XUÑO DE 2016)

VAS REMATAR  UN CICLO DE GRAO MEDIO EN XUÑO 2016 E QUERES REALIZAR PRÁCTICAS EN EUROPA?

SE VAS OBTER O TÍTULO EN XUÑO DE 2016 E ESTÁS INTERESAD@ NAS BECAS DO PROGRAMA ERASMUS + PARA TITULADOS/AS, DEBES SOLICITALO XA!

PRÁCTICAS ERASMUS 6 MESES PARA TITULADOS (DEPUTACIÓN DE PONTEVEDRA)

REMATACHES UN CICLO DE GRAO MEDIO E QUERES REALIZAR PRÁCTICAS EN EUROPA O VINDEIRO ANO 2016?

ACTA SELECCIÓN 1ª CONVOCATORIA BECAS DEPUTACIÓN

Durante o verán fíxose a primeira convocatoria, tan solo destinada a alumnos/as do ciclo de XESTIÓN ADMINISTRATIVA  que realizaran a FCT no estranxeiro. Solo se presentaron 2 candidatos, e ambos foron elixidos (ver enlace á Acta de selección). Estes alumnos realizarán prácticas en Reino Unido e Italia de octubre 2015 a maio 2016.

A beca que cada un deles recibiu é superior aos 9.600€! A beca varía en función do país de destino

BECAS DEPUTACIÓN PONTEVEDRA PARA TITULADOS/AS G. MEDIO (6 MESES)

A partir deste curso, aqueles/as de vós que esteades recén titulados/as nalgún ciclo de grao medio, podedes acceder a mobilidades Erasmus de 6 meses de duración para facer prácticas, obtendo financiamento para as mesmas (entre 1000 e 1500 €/mes aproximadamente).