- ERASMUS TITULADOS/AS G.MEDIO

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2016-17 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para Titulados en Ciclos de Grado Medio (aqueles que rematedes os estudos en decembro de 2016 e xuño de 2017). Se eres dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

Listaxe Erasmus+ 2019

O próximo luns 18 publicarase no taboleiro de anuncios do instituto a listaxe provisional dos alumnos seleccionados no marco dos programas Erasmus+:

· 2018-1-ES0-KA103-047348.

· PRACTICUM DEPO KA102-F64DF4F1

· NEXT STATION. improving professional skills in Galicia III (KA102-41CBC3F2).

Dispóñense de 5 días naturais para presentar alegacións (18/02-22/02).

RESOLUCIÓN PROVISIONAL PROGRAMAS ERASMUS+ CURSO 2017/2018

Dacordo cas bases da convocatoria, procédese a facer pública a lista dos candidatos/as presentadas para participar no presente curso, en mobilidades internacionais ao amparo do programa ERASMUS+, e a puntuación obtida en dito proceso.

Criterios de selección para o alumnado candidato a programas de mobilidade ERASMUS+

Xa podedes consultar os criterios de selección que se empregarán para a adxudicación dos programas de mobilidade internacional ERASMUS+ 2017-2018.

Fixádevos ben en cal é a vosa modalidade de entre as tres ofertadas xa que os criterios son distintos: Titulados en Grao Medio, alumnado de Grao Medio e alumnado de Grao Superior.

NOVA CONVOCATORIA DE BECAS ERASMUS+ 2017-18 PARA TITULADOS DE CICLOS DE GRADO MEDIO

Iníciase un novo proceso de solicitude de Becas Erasmus+ para titulados en Ciclos de Grao Medio (aqueles que rematedes os estudos en xuño de 2018). Se es dos que teñen a mente aberta e moitas gañas de aprender fóra das nosas fronteiras, esta pode ser a túa oportunidade. Gustaríache ser o protagonista desta aventura?

INFÓRMATE AQUÍ

Podes facer a INSCRIPCIÓN ONLINE: AQUÍ

Data límite 10 de Novembro!!

NOVA CONVOCATORIA ERASMUS PARA TITULADOS/AS DE GRAO MEDIO (PARA OS QUE REMATEDES EN XUÑO DE 2016)

VAS REMATAR  UN CICLO DE GRAO MEDIO EN XUÑO 2016 E QUERES REALIZAR PRÁCTICAS EN EUROPA?

SE VAS OBTER O TÍTULO EN XUÑO DE 2016 E ESTÁS INTERESAD@ NAS BECAS DO PROGRAMA ERASMUS + PARA TITULADOS/AS, DEBES SOLICITALO XA!