Electrónica

Bolsas de traballo

• Playdesa - Plásticos y Desarrollos, S.A.

El Cerquido, s/n, 36475 Salceda de Caselas, Pontevedra.

Busca personal de electricidad para mantemento (sabados/domingos noite rotativos).

• MEIFUS INDUSTRIAL

Alcalde Segundo Pampillón, 20
36419-Sanguiñeda-Mos (Pontevedra)

Busca alumnos para a realización de prácticas, dos seguintes ciclos.

1. Grao básico CBELE01 Electricidade e electrónica
  2. CMADG01 Xestión administrativa

• Astillero Barreras en Vigo

Titulados en ciclos medios o superiores FAMILIAS:

• ELECTRICIDADE E ELECTRÓNICA
    • INSTALACIÓN E MANTEMENTO
    • Todos ellos recibirán formación específica para el puesto durante 6 meses.
    • También pueden servirnos alumnos que terminen su titulación este año, aunque todavía no hayan finalizado las prácticas, que podrían realizar en el propio Astillero.
    • Contratación laboral tras periodo de prueba.
    • Enviar CV a: contratacion@perfilesrh.com

• Gi Group c/Rúa de Eduardo Iglesias, 6, Vigo

demanda Electricistas.

Electrónica

Oferta educativa

O departamento de Electrónica do I.E.S. Ribeira do Louro de O Porriño, implanta a docencia da familia profesional de electrónica composta polas seguintes ensinanzas:

Para realizar a súas actividades, dispoñemos de 4 aulas-taller: convintemente dotadas dúas delas con equipos informáticos e prácticas de redes, outra específica para as prácticas de electrónica xeral e instalacións eléctricas e outra para as prácticas de sonido e televisión.

A fín de que o alumnado poida realizar as actividades correspondentes ó módulo de Formación en Centros de Traballo, disponse de convenios con un plan mínimo de empresas da comarca: Citroën, CTAG, etc.

O horario académico no réxime ordinario é de 8.45h a 14.15h tódolos días pola mañá, e de 16.00h a 18.30h pola tarde, os martes e os xoves. No réxime de adultos as clases comezan as 16.00h e rematan as 22.00h.

visita citroen outubro 2009