Electrónica

Bolsas de traballo

• ICOFRIO.

Autovía Vigo-Porriño, s/n - TAMEIGA - 36416 - Mos (Pontevedra)

Tlf: 986 332 815

Enviar curriculum: info@icofrio.com

Busca personal de electricidad de Ciclo Medio o FP Básica.

• ELECTROGALICIA, S.L.

Avenida de Sanguiñeda, 145, 36419, Pontevedra

Tlf: 986 332 900

electrogalicia@electrogalicia.com

Busca personal para posto de electricista.

Electrónica

Oferta educativa

O departamento de Electrónica do I.E.S. Ribeira do Louro de O Porriño, implanta a docencia da familia profesional de electrónica composta polas seguintes ensinanzas:

Para realizar a súas actividades, dispoñemos de 4 aulas-taller: convintemente dotadas dúas delas con equipos informáticos e prácticas de redes, outra específica para as prácticas de electrónica xeral e instalacións eléctricas e outra para as prácticas de sonido e televisión.

A fín de que o alumnado poida realizar as actividades correspondentes ó módulo de Formación en Centros de Traballo, disponse de convenios con un plan mínimo de empresas da comarca: Citroën, CTAG, etc.

O horario académico no réxime ordinario é de 8.45h a 14.15h tódolos días pola mañá, e de 16.00h a 18.30h pola tarde, os martes e os xoves. No réxime de adultos as clases comezan as 16.00h e rematan as 22.00h.

visita citroen outubro 2009