Electrónica

STI, EEC

Sistemas de telecomunicacións e informáticos

Equipos electrónicos de consumo

Electrónica

Oferta educativa

O departamento de Electrónica do I.E.S. Ribeira do Louro de O Porriño, implanta a docencia da familia profesional de electrónica composta polas seguintes ensinanzas:

Para realizar a súas actividades, dispoñemos de 4 aulas-taller: convintemente dotadas dúas delas con equipos informáticos, outra específica para as prácticas de electrónica xeral e instalacións eléctricas e outra para as prácticas de sonido e televisión.

A fín de que o alumnado poida realizar as actividades correspondentes ó módulo de Formación en Centros de Traballo, disponse de convenios con un plan mínimo de empresas da comarca: Citroën, Informática Porriño, etc.

O horario académico no réxime ordinario é de 8.45h a 14.15h tódolos días pola mañá, e de 16.00h a 18.30h pola tarde, os martes e os xoves. No réxime de adultos as clases comezan as 16.45h e rematan as 22.00h.

visita citroen outubro 2009