Secretaría

Condicións par a acontratación do servizo de xestión e explotación da cafetería no IES Ribeira do Louro. Curso escolar 2017-18

Publicación das condicións para a contratación do servizo de xestión e explotación da cafetería no IES RIBEIRA DO LOURO. Curso escolar 2017-2018. Para ver as condicións pincha aquí.

Prazo licitación: Ata o 3 de xullo de 2017

Publicación listas Definitivas de cualificacións ESO maiores18 anos

Publicación da listaxe de cualificacións definitivas correspondentes as probas libres da ESO realizadas o pasado 2 de xuño de 2017. Ver aquí.

Publicación de listaxe de cualificacións provisionais probas de acceso a grao medio: Ver listaxe aquí.

Prazo reclamacións: 13 ao 16 de xuño

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDA PARA MATERIAL ESCOLAR PARA O CURSO 2017/18

NOTA INFORMATIVA ÁS FAMILIAS

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO

• BENEFICIARIOS: Alumnado que curse a Educación Secundaria Obrigatoria (ESO)

• A distribución dos libros existentes no fondo do centro entre o alumnado será en función da renda per cápita familiar do ano 2015.

• Ata 6 libros: <=5.400 € ou alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade >=65%, con independencia da renda.

• Ata 4 libros: > 5.400 € e <=9.000 €.

• Si sobran libros repartiranse entre as rendas superiores a 9.000 €.

• REQUISITOS:

•  Estar matriculado neste centro para a ESO no curso 2017-2018
    • Ter devolto os libros de texto adquirido e/ou material reutilizable adquirido coas axudas ou a través do fondo de libros no curso 2016/2017 (Prazo de devolución: antes do 23 de xuño de 2016)

MATERIAL ESCOLAR:

• BENEFICIARIOS: Alumnado da ESO. CUANTÍA: 50 €
    • REQUISITOS: Renda per cápita ano 2015: <=5.400 € ou alumnado en situación de garda ou tutela da Xunta de Galicia ou cunha discapacidade >=65%, con independencia da renda.

RECOLLIDA LIBROS FONDO:  XOVES, 22 DE XUÑO DE 2017

• O ALUMNADO traerá TODOS os libros e si son cadernos, completos e con anexos, e se entregarán a persoa encargada da recollida, a Secretaria do Centro.

• O alumnado que non entregue os libros completos o día 22 non irá de excursión de fin de curso.

• O día de entrega de notas, que será o 27 de xuño, o alumnado que o precise solicitará os libros das materias pendentes para setembro, se é o caso. (Estes libros teñen que devolverse despois de efectuar o exame de setembro a SECRETARIA DO CENTRO)

SOLICITUDE:

REMATA O PRAZO 23 DE XUÑO 2016

PRESENTARASE NA SECRETARÍA DO CENTRO.

*NORMATIVA:            Orde do 16 de maio de 2017 (DOG 22/05/2017)

Información probas libres ESO maiores 18 anos

Publícase información para a realización das probas libres ESO para maiores de 18 anos: Tribunais, sedes e horarios. Para ver a información completa pincha aquí

Publicación listaxes definitivas Probas de Acceso a Ciclo Medio e Sede exame

Publicación das listaxes definitivas de inscricións, exencións e proba adaptada para os exames de de probas de acceso a ciclos medios: Pinchar aquí

Centro para a realización da proba: Pincha aquí  (IES Ricardo Mella)

25 ANIVERSARIO#ACTOS CONMEMORATIVOS

• XXV Aniversario IESRdL Montaxe fotográfica:

•  XXV Aniversario IESRdL.- Vistas DROM

•  Fotos da festa aniversario. Pincha na foto para ver mais

Reclamacións das cualificacións de 2º de bacharelato. Curso 2016/2017

Información publicada pola Consellería de Cultura, Educación, e Ordenación Universitaria relativa ao procedemento que cómpre seguir nas reclamacións das cualificacións outorgadas no segundo curso do bacharelato establecido na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación, para o curso 2016/2017. Aquí.

Publicación das listas definitivas de persoas admitidas para las probas libres ESO

As listaxes definitivas de admitidos e excluidos, para as probas libres da ESO para maiores de 18 anos que se celebrarán o 2 de xuño, coinciden coas provisionais publicadas o pasado 20 de abril, ao non presentarse ningunha reclamación.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2017/18

Publicación das listaxes provisionais do alumnado admitido e non admitido para o vindeiro curso escolar 2017/2018 nas ensinanzas de ESO e BACHARELATO.