musicanolouro blog

Musiqueando 2017

O pasado 27 de abril celebramos o Musiqueando 2017. Na praza do Cristo do Porriño xuntámonos 120 alumnos e alumnas do IES Pino Manso, CPI Ribeira e IES Ribeira do Louro para mostrar as nosas habilidades musicais. Para a consecución deste acto contamos coa colaboración do Concello de O Porriño e a inestimable axuda como técnico de son de Fernando, conserxe no IES Pino Manso.

Musiqueando

Noraboa a todos os participantes e voltaremos o próxima ano con esta festa da música escolar.

20 de Maio, recital de UXÍA

2:40 minutes (3.66 MB)

O xóves 20 de maio de 2010 contamos coa presenza de UXÍA no escenario do salón de actos. Falounos sobre a súa experiencia no mundo da música galega coa charla "a palabra cantada". Estivo acompañada do músico brasileiro Sérgio Tannus na guitarra e no cavaquiño. Escoitade as verbas que nos adicou ao comenzo do espectáculo.

Pincha na foto para escoitala na presentación do seu disco "Eterno navegar"

Unha historia con Jazz

Segue este conto sobre a vida dun músico de jazz. Non hai texto... terás que imaxinarte o argumento..

"Introducing Álvaro Vieito"

O profe de PROA, Álvaro Vieito, preséntase en Santiago co seu primeiro disco de jazz. Agardamos unha pronta actuación pola súa comarca da Louriña para escoitar o jazz de máis actualiadade.

Fai click sobre a imaxe para ler toda a noticia.

Lyrebird, o paxaro imitador.

Escoita a asombrosa habilidade deste paxaro australiano. Imita sons do seu ambiente sonoro, tanto da naturaleza ( aves e outros animais ) como sons producidos por humans ( sirena dun coche, motoserra, cámara de fotos... )

Saúde auditiva. Coidado cos mp3 portátiles!

A Unión Europea advirte dos riscos que os adolescentes corren por escoitar música demasiado alta nos MP3 Portátiles (por encima dos 89 db). Calcúlase que se verán afectados de sordera entre 2.5 e 10 millóns de europeos nos próximos anos. Consulta este enlace para ler máis sobre o tema.

"Perdón, non estou molestándoa, non?"

Vertedero Sonoro

Aprende a fabricar instrumentos musicais con ferramentas, utensilios e materiais que seguro tes na casa. Descubrirás un mundo sonoro moi interesante e que te costará ben pouco (a túa imaxinación e algo de tempo libre).  Entra neste "vertedoiro" virtual para atopar inspiración  no diseño dos teus inventos sonoros..

Negra Sombra

O 24 de febreiro de 1837 nace en Santiago a poetisa galega Rosalía de Castro. Un dos seus poemas máis coñecidos é Negra Sombra, que o músico Xoán Montes adaptou a un alalá. Esta canción foi presentada por primeira vez en La Habana en 1892.

Versión de Carlos Nuñez e Luz Casal.

O fonógrafo de Edison

Sabedes cómo se gravou o son por primeira vez? Descubre neste vídeo o método empregado:

Segundo Edison a xenialidade é 1% inspiración e 99% transpiración...

Concerto solidario por Haití

O Venres 5 de Febreiro celebrarase no pabillón de O Porriño un concerto solidario en favor das víctimas do terremoto de Haití.

Artistas convidados:  As MalvelasPancho Álvarez, Cuchús Pimentel, Uxia, Jazz Active, Daga de 2 Puntas e Baldosa Amarilla.