Novembro 2022

Ciencia na biblio

O mes de novembro é o mes da ciencia na Biblio. Quixemos visibilizar a ciencia na nosa biblioteca. Para logralo deseñamos distintas actividades que se desenvolverán no espazo da nosa biblioteca durante todo o mes.

Comezamos cos venres de cine científico. Todos os venres o alumnado poderá visionar pequenas pílulas de vídeos científicos, sobre matemáticas, bioloxía, física… Tras a proxección van ter un cuestionario kahoot sobre o tema que viron. Quen será a alumna ou alumno que máis respostas acertadas teña? Quen o consiga terá un premio final.

Os xoves son os días dos experimentos. A biblioteca converterase nun laboratorio para ofrecer ao alumnado distintos experimentos que nos fagan comprender mellor o que ocorren a diario ao noso arredor e que non nos decatamos. Comezamos coa refacción da luz nun elemento distinto ao aire. A auga no reflicte igual que o aire os raios de luz. Preparamos un experimento que nos demostra como cambia a percepción da luz e polo tanto das cores que vemos. Veremos tamén a razón de que o galo do tempo de Portugal cambie de cor dependendo do clima. E moitos experimentos máis.