Marzo 2018

I Certame de textos teatrais Roberto Vidal Bolaño

O IES Ribeira do Louro e a Editorial Galaxia convocan o Premio Roberto Vidal Bolaño de textos teatrais.

Podedes acceder ás bases completas neste enlace  á noticia na páxina de Galaxia.

Moi importante, lembrade:

• O PRAZO de presentación de orixinais comeza o remata o 1 de abril de 2018.
  • O ENVÍO das obras farase a través de correo  electrónico:  ies.ribeira.louro@edu.xunta.es, especificando no asunto do envío “Certame de textos teatrais Roberto Vidal Bolaño”. Enviaranse dous arquivos: un coa obra (con título e lema) e outro coa plica (no que constará o nome e apelidos do autor, lema, título e breve sinopse da obra, teléfono e email)

8 de marzo 2018, Día Internacional polos Dereitos da Muller

PREME AQUÍ PARA COMEZAR A PRESENTACIÓN

Ademáis neste enlace podedes visitar a publicación na que atoparedes outras recomendacións lectoras sobre igualdade.

O alumnado de 4º da ESO de Educación Plástica e Visual organizou unha exposición para a commemoración do día.

Recuperamos tamén as imaxes da II Ruada Rosaliana na que o alumnado da ESO achegou os poemas de Rosalía ao barrio de Torneiros.

E por suposto convidámosvos a que vexades o video de Mulleres sobranceiras da Historia, que como cada ano as alumnas do centro escenifican a través de diálogos para todo o alumnado para commemorar o día.

Día da Poesía

Para que a poesía nos acompañe: lectura de poemas a todo alumnado do centro, agasallos poéticos, punto lector.