Xuño 2015

ENTREVISTAS LITERARIAS

Video de entrevistas literarias realizado polo alumnado do IES Ribeira do Louro na súa biblioteca na materia de Proxecto Interdisciplinar en 1ºESO. Curso 2014-2105.

ENTREVISTAS LITERARIAS

Vídeos de entrevistas literarias realizado polo alumnado do IES Ribeira do Louro na súa biblioteca na materia de Proxecto Interdisciplinar en 1ºESO. Curso 2014-2105.

A ALUMNA SARA NORNIELLA GAÑA O 1º PREMIO DO III CERTAME DE POESÍA ROSALÍA DE CASTRO

A nosa alumna de 2º B Sara Norniella, gaña o  1º premio na categoría de 1º Ciclo de ESO.

A Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés deron  a coñecer as gañadoras das tres categorías do III Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, logo da xuntanza do xurado.  As afortunadas foron: Sara Norniella (O Porriño), Fátima Barros (Moraña) e Lucía Cernadas (Cambre).

O xurado estaba formado polos escritores Neves Soutelo, Elvira Ribeiro e Anxo Angueira (tamén presidente da Fundación Rosalía), ademais de José Manuel Blanco, director de Comunicación e Relacións Externas de El Corte Inglés Galicia.

Os premios serán entregados o venres día 12 de xuño na Casa-Museo de Rosalía en Padrón ás 20h.

Alí estaremos!

UN VERÁN DE CINE

Presentámosvos uns recomendacións de cine para o verán.Podes atopar máis no nos Pinterest.

SARA NORNIELLA RECOLLE O PREMIO ROSALÍA DE CASTRO

A Fundación Rosalía de Castro e El Corte Inglés entregaron o 12 de xuño os premios ás s gañadoras das tres categorías do III Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, logo da xuntanza do xurado.  As afortunadas foron: Sara Norniella (O Porriño), Fátima Barros (Moraña) e Lucía Cernadas (Cambre).

O xurado estaba formado polas escritoras Neves Soutelo, Elvira Ribeiro e o escritor Anxo Angueira (tamén presidente da Fundación Rosalía), ademais de José Manuel Blanco, director de Comunicación e Relacións Externas de El Corte Inglés Galicia.

No vídeo que vén a seguir sara Norniella recita o poema gañador "Caos"

Sorry, flash is not available.

Sara  recolle o premio da man de Jose Manuel Blanco

Sara coa tutora Virginia e con Paz