Iniciar sesión

Secretaría virtual

Feira das Ensinanzas Artísticas

O noso alumnado de 4º da ESO asistiu á oitava Edición da Feira das Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Vigo no Museo Verbum, onde tiveron a oportunidade de informarse a cerca de ciclos oficiais de grao medio e superior, graos universitarios e formacións técnicas. Entre as especialidades estiveron presentes: moda, deseño de interiores, produción e vídeo, perruquería, xoiaría, auxiliar de vó, piloto de liñas aéreas, idiomas e caracterización.

1º BAC en Londres

Aquí temos unha foto que nos mandan os de primeiro de bacharelato da súa viaxe a Londres. Polo que se ve non deben estar a pasalo moi mal.

Celebración Día Internacional da Muller

A semana do 8 de marzo festexamos o Día Internacional da Muller mediante distintas actividades en prol da igualdade: a batucada feminista, o obradoiro de pancartas reivindicativas, a visita da escritora Luisa Abad e da artista Eva Casais, ou as distintas exposicións que encheron de nomes de mulleres os corredores do noso centro.

Competencia dixital

Indicámosvos información que cremos pode ser do voso interese sobre a orde de competencia dixital e información sobre o marco galego de competencias dixitais.

Esta proba é voluntaria e  os niveis de competencias dixitais que se acreditan a través dos procedementos regulados son: iniciación e intermedio. Estes niveis correspóndense cos niveis de aptitude do Marco galego de competencias dixitais.

O alumnado que obteña o título de graduada ou graduado en educación secundaria obrigatoria recibirá o certificado que acredite o nivel de iniciación.  O alumnado matriculado en 4º de educación secundaria obrigatoria poderá presentarse á proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias do nivel intermedio.

O alumnado de 4º de ESO que titule ou que supere a proba específica recibirá a certificación ComDix de nivel iniciación ou de nivel intermedio, respectivamente.
O alumnado matriculado en 2º de bacharelato poderá presentarse a unha proba específica co obxectivo de acreditar os coñecementos, habilidades e actitudes propias da área de dominio 4 do nivel intermedio descritas no Marco galego de competencias dixitais.

A proba específica que acredita a área de dominio 4 de nivel intermedio realizarase durante o mes de abril (bacharelato).  A proba específica que acredita o nivel intermedio (4º ESO) realizarase durante o mes de maio.

O Xapón no noso centro

Estes días tivemos no noso centro un obradoiro de introducción á cultura xaponesa, organizado polas profesoras de música, Elena, e de matemáticas, Nuria, e impartido pola profesora de xaponés da Escola Oficial de Idiomas, Yerma.

De interese para o proceso de admisión

Lembramos as diferentes formas de presentación das solicitudes de admisión do alumnado:

1. Solicitude electrónica: a persoa solicitante ten que dispor dun certificado de identidade e sinatura dixital ou un sistema de usuario e Chave 365. Ademais, terá que cubrir o anexo II-bis (comprobación de datos e consentimento) e imprimilo, e unha vez asinado de xeito manual pola outra persoa proxenitora, titora ou acolledora, escanealo. Xunto coa solicitude, deberá achegar o anexo II-bis e o resto da documentación que, de ser o caso, fose precisa.
  2. Solicitude creada a través da aplicación e presentada no centro.
  3. Solicitude non creada a través da aplicación e presentada no centro.

Oferta prazas curso 24/25

Idicámosvos a oferta de prazas prevista para o videiro curso 24/25. Estas prazas poderán sufrir modificacións antes da publicación provisional de admitidos.

CURSO PRAZAS OFERTADAS
 1º ESO  10
 2º ESO  0
 3º ESO  0
 4º ESO  5
 1º BACHARELATO CIENCIAS  30
 1º BACHARELATO SOCIAIS E HUMANIDADES  30
 2º BACHARELATO CIENCIAS  5
2º BACHARELATO SOCIAIS E HUMANIDADES 10

Os trastornos alimentarios

O venres, 16 de febreiro, o alumnado de psicoloxía tivo unha charla impartida pola psicóloga da Asociación de Bulimia e Anorexia de Pontevedra para coñecer máis a fondo os problemas relacionados cos trastornos alimentarios. Queremos agradecervos a completa e clara exposición do tema que recibimos e ter resolto moitas das nosas dúbidas.

Deixamos o contacto da asociación:
BOUZAS: Calle Camilo Veiga 44, Bajo, Vigo 36208

Visita a Santiago

O pasado 20 de febreiro, as alumnas da materia de Historia da Arte de 2º de bacharelato participaron nun obradoiro de Arte e Igualdade no Centro Galego de Arte Contemporánea, visitaron as cubertas e o interior da Catedral de Santiago e asistiron a unha charla sobre a ABAU e a USC no paraninfo da Facultade de Xeografía e Historia.

O tempo no ROU

Queres saber o tempo que vai facer esta semana? Fai clic na imaxe o os rapaces da nosa radio contarancho.