MAGOSTO NO IES RAMÓN CAAMAÑO 08-11-2019

O pasado día 08 de novembro de 2019 celebramos o magosto no noso centro. Logo da incertidume de poder facelo nesa data por mor da chuvia e do vento que non cesaba, e despois de cambiar a localización do mesmo dentro do propio recinto do instituto varias veces antes das 10:00 da mañá, comezamos por fin a cousa. Foi unha mañá estupenda! Pasámolo de medo xogando ós xogos tradicionais, carreira de sacos, tira da corda por equipos, petanca, o xogo da chave, zancos, etc...,  e especialmente a competición por parellas de: "O xogo do chocolate". Papamos castañas comemos chourizos e alumnas e alumnos arrincaros coas pandeiretas e os alalás e cantigas populares e comezamos a bailar un bo anaco. En fín...unha mañá estupenda. Acompañáronnos tamén as aboboras tardías do Samaín sempre vixiantes.