RUTA DAS MUXICIENCIAS 03-05-2019

Onte, 3 de Maio, celebramos no noso centro a "RUTA DAS MUXICIENCIAS", unha feira-mostra multidisciplinar organizada polos departamentos do que hoxe en día chamamos ámbito STEM (Bioloxía e Xeoloxía, Física e Química, Matemáticas e Tecnoloxía). Participaron ademáis dos 117 alumnos/as do noso centro (63 colaboradores directos na organización do evento), alumnado dos centros convidados: CEIP Virxe da Barca (1º e 2º de primaria: 21 nenos/as), CEIP Os Muiños (5º e 6º de primaria: 33 nenos/as) e CEIP Eduardo Noya (vilarmide) (3º,4º,5º,6º primaria: 21 nenos/as). Un total de 192 alumnos/as de 1º de primaria a 4º da ESO. Foi unha maravillosa xornada de convivencia, aprendizaxe, experimentación e xogo, alimentando a curiosidade e visibilizando o aprendido nas aulas así como sacándalle a punta a fenómenos e procesos que nos rodean. Parabéns á organización e grazas ós centros convidados por acudir a cita. Esperamos que este evento se consolide e que podamos conpartir con vos proxectos en conxunto no futuro.