O PRESIDENTE E O SECRETARIO DA FUNDACIÓN GONZALO LÓPEZ ABENTE VISITAN O CENTRO PARA FACER UNHA DOAZÓN DE LIBROS A NOSA BIBLIOTECA 29-05-2018

Félix Porto Serantes e Xesús María Sambade Soneira, Presidente e Secretario da Fundación Gonzalo López Abente respectivamente, visitaron o noso centro para facer unha doazón a nosa biblioteca dunha serie de libros da produción literaria do importantísimo e recoñecido escritor muxián. Libros de Poesía, Narrativa e mesmo unidades didácticas para traballar a súa vida e obra e achegar a súa figura ós máis novos. Aproveitando o acto de entrega falaron co noso alumnado de 3º e 4º da ESO e nunha charla coloquial e amena esbozaron a grandes rasgos a vida e produción literaria do autor para que o alumnado se interese por unha figura próxima a eles tan importante. Moitísimas grazas.