Marzo 2019

21 DE MARZO, DÍA MUNDIAL DA POESÍA

Desde o IES Ramón Caamaño celebramos o Día Mundial da Poesía cunha mostra de caligramas e poemas ilustrados realizados polos alumnos de 1º ESO A. Son todas composicións de autores destacados das nosas letras como Rosalía de Castro, Manuel Curros Enríquez, Ramón Cabanillas, Manuel María, Uxío Novoneyra, Helena Villar, Antonio Noriega Varela ou Luis Amado Carballo.

ACHEGÁDEVOS A LELOS!!!

8 DE MARZO, DÍA INTERNACIONAL DA MULLER

Para conmemorar este día, fixemos na entrada do centro unha EXPOSICIÓN SOBRE MULLERES de diferentes nacionalidades que tiveron ou teñen hoxe en día un papel relevante en ámbitos como o da ciencia, o activismo político e social ou a arte. Isto foi posible grazas aos carteis que os alumnos de 1º de ESO fixeron na materia de Investigación e Tratamento da Información

GAÑADORAS DO CONCURSO GASTRONÓMICO DE ENTROIDO 2019

Neste concurso, organizado polo EDLG, o Departamento de Lingua Galega e a Biblioteca, participaron cinco alumnos que presentaron estas apetitosas sobremesas:

As receitas gañadoras foron:

1º PREMIO: BISCOITO DE LARANXA E IOGUR

SOFÍA V. (2º ESO A)

2º PREMIO: BICA

ROSALÍA V. (1º ESO A)

3º PREMIO: ROSCAS

MICHAELA C. (2º ESO B)

Ao final deste artigo incluímos as receitas en formato pdf, por se che interesa descargalas.