ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

CONSELLO ESCOLAR

Reunidos os membros da xunta electoral resólvese:aprobar e publica-los censos electorais que estarán expostos no taboleiro do centro a disposición da comunidade educativa e fixar o calendario electoral que queda como segue:

-do xoves 8 ao martes 15 de novembro.

ADMISIÓN DE CANDIDATOS

-xoves e venres 15 e 16 de novembro

RECLAMACIÓNS

Calendario escolar

Calendario escolar 2018/19

Orde do 28 de maio de 2018 pola que se aproba o calendario escolar para o curso 2018/19 nos centros docentes sostidos con fondos públicos na Comunidade Autónoma de Galicia.Ficheiro

CALENDARIO EN PDF

Avaliacións:

1ª avaliación

19-20 de decembro

2º avaliación

10-11 de abril

3ª avaliación

15 de maio 2º de bacharelato pendente de confirmar

24 de xuño 1º de bacharelato e ESO

Avaliacións de pendentes

1ª avaliación do 14 ao 18 de xaneiro

2ª avaliación do 23 ao 26 de abril

3ªavaliación do27 ao 30 de maio

BACAHARELATO

1ª avaliación o 15 e o 16 de xaneir

2ª avaliación o 26 e o 27 de marzo

3ªavaliación o 30 de abril

HORARIO DE TITORÍAS E DE ATENCIÓN A PAIS 2018-19

TITORÍAS E ATENCIÓN A PAIS 2018-2019. FICHEIRO

AVISOS CURSO 2018-2019

-A presentación e recepción de alumnos será o luns 17  de setembro ás 10h:30 ata as 12h:00.

Haberá transporte escolar.

-A listaxe dos libros de texto concedidos pola delegación estará colgada na páxina web do instituto o venres día 14 a partires das 13h:00.Os libros entregaranse no centro ós alumnos cando empecen as clases.

-listaxe de admitidos.ficheiro

-listaxe de excluidos.ficheiro

-Os cheques de material escolar recolleranse en secretaría a partir do luns 17.

-As listaxes dos grupos de clase estarán expostas na cartelera do instituto e  na paxina web do IES a partires do venres día 14.

-listaxes dos cursos da ESO.ficheiro

-listaxes dos cursos de BACHARELATO.ficheiro

-listaxe de FP BASICA 1º.ficheiro

-listaxes de FP BASICA 2º.ficheiro

ESPAZO ABALAR PARA FAMILIAS

A Xunta de Galicia, coa finalidade de aumentar o acercamento entre o profesorado e as familias, ofrece abalarMóbil. Trátase dunha aplicación que permite ás familias consultar a información dos seus fillos a través do teléfono móbil dende calquera lugar, de forma cómoda e rápida.
Esta aplicación nace no contexto do Proxecto Abalar, un compromiso da Administración galega coa cidadanía galega, no ámbito da integración das novas tecnoloxías na práctica educativa, para acadar unha resposta integral e de futuro aos retos que presenta a educación do noso alumnado na sociedade dixital do século XXI.
abalarMóbil é unha aplicación que se pode instalar tanto no teléfono móbil como nunha tablet, e que permite ás familias consultar a información de calquera dos seus fillos a través destes dispositivos.
 A descarga desta aplicación faise dende Apple store (se o sistema operativo é IOS) ou dende Play Store (se o sistema operativo é Android).
As familias que descarguen abalarMóbil van a poder dispoñer das seguintes funcionalidades:
•Acceder aos datos persoais
•Consultar as cualificacións
•Consultar e xustificar as faltas de asistencia
•Consultar as faltas de conduta
•Solicitar unha cita de titoría
•Consultar os datos do centro educativo
•Consultar os avisos ou notificacións por parte do profesorado ou do centro educativo.
•Consultar as  incidencias creadas polo profesorado
•Modificar o idioma da aplicación