FASE FINAL DO XXVII RALLY MATEMÁTICO

O noso alumnado acada o segundo posto na fase galega do Rally matemático

galería de fotos

enlace á web

ADMISIÓN CURSO 2019/20

LISTAXES DEFINITIVAS DE ADMITIDOS EN RESERVA E ADMISIÓN PARA O CURSO 2019/2020

FICHEIRO

ACTIVIDADES DE FORMACIÓN EN LINGUAS ESTRANXEIRAS 2019

ORDE do 4 de febreiro de 2019 pola que se convocan axudas para a realización
de actividades de formación en linguas estranxeiras no ano 2019, destinadas
ao alumnado dos centros docentes sostidos con fondos públicos, en réxime de
concorrencia competitiva.

Persoas beneficiarias e requisitos

1. Poderá solicitar a participación nas actividades convocadas e ser beneficiario destas
axudas o alumnado que cumpra os seguintes requisitos:

a) Estar cursando, no réxime xeral, 1º, 2º, 3º ou 4º da educación secundaria obrigatoria ou 1º ou 2º de bacharelato, en centros sostidos con fondos públicos, durante o curso 2018/19, na Comunidade Autónoma de Galicia.

b) Ter superadas todas as áreas ou materias no curso 2017/18.

c) Ter acadado no curso 2017/18 unha cualificación mínima de Ben no 6º curso de educación primaria para o alumnado de 1º de educación secundaria obrigatoria, e de 6 para o de 2º, 3º e 4º curso de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato na área ou materia de lingua estranxeira que se vai perfeccionar na estadía.

d) Para as actividades de integración, estar matriculado/a, no curso 2018/19, nun centro da Rede de centros plurilingües.

Solicitudes, presentación e prazo

As solicitudes presentaranse preferiblemente por vía electrónica a través do formulario
normalizado dispoñible na sede electrónica da Xunta de Galicia, https://sede.xunta.gal
                                                                                 (Código de procedemento ED504B)

As persoas que o desexen poden completar en liña o formulario electrónico que corresponda en función da actividade en que desexan participar, a través da aplicación disponible desde a páxina web https://www.edu.xunta.es/axudasle

ORDEN DE INMERSION LINGÜÍSTICA

CARTEL INFORMATIVO 2019

AVALIACIÓN DE PENDENTES 2018-2019

CONVOCATORIA DE MARZO ESO E BACHARELATO.FICHEIRO

CÁPSULA DO TEMPO 2019

Co inicio do estudo da seción de Historia do programa de 3º E.S.O. Volvemos a enterrar cápsulas do tempo nos grupos A e B.

E coincidindo co Entroido... Será casualidade.

Todos escribimos textos e gardamos imaxes expresando as nosas boas intencións de estudo e traballo da materia de Historia Moderna e dos estilos artísticos do período: o Renacemento, o Manierismo e o Barroco.atallo á galería de imaxes.

ENQUISA SOBRE O FUTURO FORMATIVO E PROFESIONAL DOS FILLOS E FILLAS.

Benvido á enquisa de Educa2020 a pais e nais acerca do futuro formativo e profesional dos seus fillos e fillas.

A enquisa componse de varias preguntas acerca das diferentes opcións que se lles prantexarán ós seus fillos/as no momento de orientar os seus estudos e a súa carreira profesional.

Prema en inicio para ser redireccionado á web de Educa2020 e facer a enquisa.INICIO

XXVII RALLY MATEMÁTICO SEN FRONTEIRAS

O pasado 12 de marzo celebrouse a fase de centros do XXVIIRallye Matemático sen Fronteiras.

Participaron tres grupos do noso centro. Un deles, 1º ESO B,superou esta primeira fase.

Os oito integrantes do grupo, Mª Rita Caride Iglesias, Pablo Fernández Rodríguez, Alejandro Ferreiro García, Daniel González Dopazo, Luca Salvia Martínez, Brais Sánchez Rodríguez, Lucía Ucha González , Anxo Villamarín Rodríguez e a súa profesora Ana Belén Álvarez participarán na fase autonómica que terá lugar en Santiago o 5 de abril na Facultade de Química.

O concurso é para 1º, 2º, 3º e 4º de ESO. Clasifícanse tres centros de cada curso de toda Galicia.

En Santiago decidirase quen irá a Toulouse (Francia) o día 10 de maio.

Moita sorte aos nosos participantes.

Para máis información pincha aquí:

ENTROIDO 2019

É tempo de Entroido, de troula e de disfraces! En Galicia, o Entroido ten diferentes manifestacións segundo os lugares e as parroquias. Durante estes días de troula, desfilan figuras tradicionais como son boteiros, volantes, máscaras, felos... Entre todas elas, destacan as máscaras do que se coñece como “triángulo máxico” do Entroido ourensán: as pantallas de Xinzo de Limia, os cigarróns de Verín e os peliqueiros de Laza. Mais non son as únicas, xa que tamén na cidade de Ourense temos as nosas propias máscaras. Cómpre lembrar que nos últimos anos se recuperaron figuras como a da pita das Eiroás, no barrio do Vinteún, ou frei Canedo, no barrio da Ponte.

No noso centro, como non podía ser menos, alumnado e profesorado tamén participaron desta festa típica. Unha xornada chea de diversión que nos deixou curiosas fotografías e premios para os mellores disfraces.galería de fotos.

Enquisa de convivencia:recollida de datos

XX CONGRESO ESTATAL DE VOLUNTARIADO

Asistir ao XX Congreso Estatal de Voluntariado, celebrado este ano en Ourense, foi unha experiencia diferente, un soplo de aire fresco para todos nós que estivemos alí. Aprendemos o valor do esforzo, da solidariedade e do espírito positivo.

No descanso poidemos disfrutar do café con bica, do break dance, do parkour, do skate, das hamacas con céspede artificial ... Pero sen dúbida o que máis nos gustou foi a charla de Anxo Pérez, emprendedor galego de Fisterra e cheo de enerxía. Ensinounos, entre outras cousas, a saudar en chinés e a bailar  góspel.

Recordamos algunhas das súas mellores ideas:

-Atrévete.

-O inimigo da vida non é a morte, senón o desaproveitamento.

-O número de oportunidades presentadas depende do que provoques.

-Non admires o éxito, admira o esforzo.

GALERÍA DE FOTOS