AVISOS CURSO 2018-2019

-A presentación e recepción de alumnos será o luns 17  de setembro ás 10h:30 ata as 12h:00.

Haberá transporte escolar.

-A listaxe dos libros de texto concedidos pola delegación estará colgada na páxina web do instituto o venres día 14 a partires das 13h:00.Os libros entregaranse no centro ós alumnos cando empecen as clases.

-listaxe de admitidos.ficheiro

-listaxe de excluidos.ficheiro

-Os cheques de material escolar recolleranse en secretaría a partir do luns 17.

-As listaxes dos grupos de clase estarán expostas na cartelera do instituto e  na paxina web do IES a partires do venres día 14.

-listaxes dos cursos da ESO.ficheiro

-listaxes dos cursos de BACHARELATO.ficheiro

-listaxe de FP BASICA 1º.ficheiro

-listaxes de FP BASICA 2º.ficheiro

AVISO FONDO LIBROS 2018-2019

AVISO FONDO LIBROS 2018-2019.

-Publicación das listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluidas:12 de xullo de 2018

-Presentación de reclamacións contra as listaxes provisionais de solicitudes admitidas e excluídas:13 e 16 de xullo de 2018

-Publicación das listaxes definitvas de solicitudes admitidas e excluídas :14 de setembro de 2018

-Apartir de 17 e antes do 28 de setembro entregaránselle os libros ó alumnado que lle corresponda.

-O alumnado da ESO que teña libros pendentes para setembro deberá devolvelos ó presentarse ós exames de setembro.Como máximo entregaranos ó recolle-las notas.

LISTAXE PROVISIONAL DE ADMITIDOS.ficheiro

LISTAXE PROVISIONAL DE EXCLUIDOS.ficheiro

EXAMES SETEMBRO 2018

HORARIOS EXAMES SETEMBRO 2018. atallo

LIBROS DE TEXTO 2018-2019

LIBROS DE TEXTO 1º ESO.ficheiro.

LIBROS DE TEXTO 2º ESO.ficheiro

LIBROS DE TEXTO 3º ESO.ficheiro

LIBROS DE TEXTO 4º ESO.ficheiro

LIBROS DE TEXTO 1º BACH.ficheiro

LIBROS DE TEXTO 2º BACH.ficheiro

LIBROS DE TEXTO 2018-2019.ficheiro

GRADUACIÓN 2º DE BACHARELATO 2018

O día 25 de maio celebrámola graduación  dos alumnos de 2º de bacharelato no salón de actos do IES nun emotivo acto no que despedimos unha trintena de rapaces.

FOTOS VIDA-LA REGIÓN

GALERÍA DE FOTOS

TERTULIAS LITERARIAS

Un año más algunos alumnos de 4º de la ESO y de 1º de Bachillerato participamos en el mes de abril en las Tertulias Literarias organizadas por el Concello de ourense.

Junto con compañeros del CEIP de Mende , del IES Blanco Amor y del Colegio Divino Maestro comentamos la obra Rendición , de Ray Loriga, interesante novela que dio lugar a un más que animado debate.

Como sorpresa final(muy bien guardada , por cierto), pudimos disfrutar de la presencia del autor quien nos enganchó con su discurso tan cercano.

Desde aquí le agradecemos el tiempo que nos dedicó y la amabilidad con la que contestó a todas nuestras preguntas.

Todo un lujo tenerlo con nosotros.galeria de fotos

Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para material escolar 2018/19 (ESO)

Consellería de Cultura, Educación e Ordenación Universitaria

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.atallo

SOLICITUDE-ANEXO 1

EXCURSIÓN PONTEVEDRA

Os alumnos de relixión do instituto participamos na xornada de convivencia organizada pola delegación de ensino do bispado de ourense celebrada en Pontevedra os días 23 de abril(3º-4º da ESO e 1º de bacharelato) e 7 de maio (1º e 2º da ESO).

Visitamos a basílica de Santa María e as igrexas de San Bartolomé , Franciscanos e a Peregrina.

Despois de comer na alameda de Pontevedra cos alumnos de Bande , Maceda, Celanova, Verín,Ribadavia,As Lagoas,12 de Outubro,Laboral,Ferro Couselo acercámonos á praia de Samil para disfrutar dunha tarde de sol e praia.

Atallo á galería de fotos.

CONFERENCIA DE DON JESÚS GARCÍA MATA

Jesús García Mata , jefe del departamento de oncología del CHUO ,presidente de la comisión de docencia y miembro de la fundación ECO, nos ofreció una charla informativa sobre "hábitos saludables en la prevención del cáncer".

Nuestro alumnado de bachillerato  siguió entusiasmado y con gran atención las palabras de Don Jesús  y aprendió que una dieta saludable, ejercicio físico y apartarse del tabaco son algunos de los factores más importantes en el futuro de nuestra salud.

Al finalizar la charla continuamos con un animado y distendido coloquio en el que Don Jesús respondió a todas las dudas e interrogantes planteados por los alumnos.

Muchas gracias Don Jesús por su tiempo y su colaboración.

Atallo á galería de fotos

ACTIVIDADE DE RUGBY

Las alumnas y alumnos del IES JULIO PRIETO NESPEREIRA se acercaron a las instalaciones deportivas del Campus Universitario de Vigo en la ciudad de OURENSE de la mano de su profesora de educación física e invitados por el Campus Ourense Rugby a la actividad “INICIACIÓN AL RUGBY” que está llevando a cabo el equipo de Rugby del Campus Universitario.

Días antes, los monitores de dicho club, llevaron al Instituto vídeos y documentación que entregaron en varias charlas al alumnado de ESO, BACHILLERATO y CICLO FORMATIVO, para que conociesen de primera mano este deporte tan en auge en la sociedad de hoy.

Os dejamos algunas fotos de las/os alumnas/as del centro, disfrutando de este precioso deporte.

Dar las gracias a la profesora por aceptar la invitación, a la Universidad por ceder las instalaciones y a los monitores/as del Club por su enseñanza y por esta gran iniciativa que es llevar los valores del deporte del rugby a la sociedad escolar.

Atallo á galería de fotos