Aprendendo a ser bos condutores e condutoras

O pasado martes 06 de febreiro os alumnos de 1º de Bacharelato do IES asistiron na quenda da tarde a un simulacro de accidente automobilístico con feridos e ao proceso de excarcelación dos mesmos.

Esta acción educativa foi organizada pola Policía Local do Concello de Boiro e contou coa colaboración dos Servizos de Emerxencia e Sanitarios da comarca, da Asociación Stop Accidentes -a través da súa presidenta Jeanne Picard- e dun coñecido boirense que sufriu un grave accidente hai uns anos  e cuxos duros e impactantes testemuños emocionaron ao auditorio presente. Os alumnos do IES Praia Barraña tamén foron participantes e testemuñas de excepción  do devandito simulacro.

A experiencia vivida polo alumnado do IES Praia Barraña foi enriquecedora e serviu para conciencialos dunha condución responsable como condutores que serán nun futuro inminente.

Agradecemos ao Concello e á Policía Local de Boiro o ternos escollido para a realización deste primeiro simulacro de educación vial así como a presenza e impactantes testemuños de Jeanne Picard e de Moncho, e tamén a colaboración do resto de Servizos que colaboraron no mesmo.

Velaquí un vídeo do simulacro realizado:

II Premio Concurso de Murais

(La Voz de Galicia, 13 de junio 2016)

Enlace á noticia aquí

Exposición: Éxodo

(La Voz de Galicia, 10 de mayo 2016)

"Os elefantes de Sokúrov" Antón Riveiro

Un novo éxito do noso compañeiro Antón Riveiro

O noso compañeiro de administración, Antón Riveiro, vén de colleitar un novo éxito que engadir á súa xa dilatada carreira como escritor. Acaba de publicar a novela que leva por título "Os Elefantes de Sokúrov", e logo de poucas semanas no mercado xa vai pola segunda edición.

Parabéns Antón!!

Publicado en FUGAS. Suplemento de ocio e cultura de La Voz de Galicia. 04/12/2015

Moito máis que matrículas de honra

María, Sarela, Lois e Julieta preséntanse á selectividade cun expediente académico que incluso chega a superar á mesma perfección.

Enlace á noticia La Voz de Galicia.

eTwining: Letras galegas 2015

(La Voz de Galicia, 26 de maio 2015)

(El Correo Gallego, 26 de maio 2015)

Clausura II Semana Temática

(La Voz de Galicia, 30 de abril de 2015)

Semana Temática: Quico Cadaval

(La Voz de Galicia, 22 de abril 2015)

(Diario de Arousa, 22 de abril 2015)

Versos de Rosalía inauguran a Semana Temática en Barraña

O concerto de NARF foi o primeiro acto dunha semana repleta de actividades culturais. Enlace á noticia La Voz de Galicia.

(La Voz de Galicia, 21 de Abril 2015)