Eventos - Filtro:

« Martes Xuño 23, 2020 »
Mar

1. Dadas as informacións que temos nesta hora sobre COVID na comarca, NON FAREMOS ENTREGA DE NOTAS PRESENCIAL mañá martes.

2. AS NOTAS CHEGARÁN AOS SEUS MÓBILES VÍA ABALAR-MÓBIL DURANTE A MAÑÁ DO DÍA 23.

3. O Consello Orientador chegará ao correo do alumnado nesta semana.

4. Os titores e profesores poñeranse en contacto telemático co alumnado que precise recuperar no verán.

5. O alumnado de 1º, 2º e 3º ESO e 1º BACH que promocione con materias suspensas pode recuperalas en setembro, e desa maneira non ter que recuperalas como pendentes durante o curso 2020-2021.

6. O alumnado que titule en 4ºESO non ten que ir aos exames de setembro, aínda que debería realizar as actividades de reforzo que enviemos.

7. A devolución de libros de texto farana o LUNS 29 no polideportivo do IES. Nais/pais/titores, mascariña, distanciamento, segundo este horario.

09:30 1º ESO

10:30 2º ESO

11:30 3º ESO

12:30 4º ESO

8. Os libros virán nunha bolsa cun papel que identifique ao alumno e os libros que entrega.

Grazas pola súa atención.