Eventos
Dom | ||
---|---|---|
Ábrese o prazo (21/05/2019-21/06/2019) para facer a solicitude de axudas no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar segundo a ORDE do 3 de maio de 2019 (enlace).
Para cubrir por medios informáticos ir aquí. É necesario ter a chave 365, ou certificado dixital poden acceder desde>>>>
https://www.edu.xunta.es/fondolibros/ ou directamente en https://sede.xunta.gal/portada co código ED330B NOTA INFORMATIVA
FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA ADQUIRIR MATERIAL ESCOLAR PARA ALUMNADO MATRICULADO NA ESO NO CURSO ESCOLAR 2019/2020
ORDE do 3 de maio de 2019 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto
Obrigas das persoas beneficiarias:
1. Devolver os libros de texto e o material reutilizable adquirido coas axudas para libros de texto ou recibido do fondo solidario no curso 2017/18 (....) A falta de devolución dos libros de texto, sexan do curso inmediato anterior ou de calquera outro, será causa de exclusión da participación no fondo solidario e das axudas para adquirir libros de texto e material escolar no curso 2018/19. 2. Conservar en bo estado os libros de texto e o material reutilizable recibido do fondo solidario ou adquirido coas axudas para libros de texto no curso escolar 2018/19 e devolvelos ao rematar este, en xuño ou setembro, segundo o caso. 3. Destinar o importe do vale para libros a adquirir os libros de texto que indique o centro en que estea matriculado o alumnado. 4. Destinar o importe do vale para material a adquirir o material escolar que necesite.
MATRÍCULA CURSO 2019/2020 SETEMBRO
ENTREGA DE NOTAS: XOVES, 5 ás 09:30 RECLAMACIÓNS: XOVES E VENRES, 5 E 6 RESOLUCIÓN RECLAMACIÓNS: VENRES, 6 de 10:00 a 11:00
Datas para a formalización da matrícula:
XOVES, 5 DE SETEMBRO: 3º, 4º e BACH VENRES, 6 DE SETEMBRO: 1º e 2º ESO de 09:30 - 12:00
ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO
Documentación a aportar coa matrícula:
- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal - Fotocopia do DNI do/a alumno/a. - Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019. - Folla de autorizacións asinada. - 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás). - 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A. Ademais: - O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a. - No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados. - O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro). - Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico. - En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.
MATRÍCULA CURSO 2019/2020
ENLACES A DOCUMENTOS PARA A MATRÍCULA DOCUMENTACIÓN COMÚN PARA BACHARELATO
Datas para a formalización da matrícula:
1 de xullo……................... 1º ESO 2 de xullo.......................... 2º ESO 3 de xullo.......................... 3º ESO 4 de xullo.......................... 4º ESO 5 de xullo.......................... 1º e 2º Bacharelato
Documentación a aportar coa matrícula:
- Impreso de matrícula que se proporciona na conserxería do centro ou se pode descargar na páxina web:www.ieson.gal - Fotocopia do DNI do/a alumno/a. - Fotocopia do boletín de notas do curso 2018/2019. - Folla de autorizacións asinada. - 2 fotografías tamaño carné (co nome do/a alumno/a por detrás). - 1 sobre americano aberto, sen enderezo e selado Tarifa A. Ademais: - O alumnado de nova incorporación ao centro aportará fotocopia da páxina do Libro de Familia onde está rexistrado/a dito/a alumno/a. - No caso do alumnado procedente doutra comunidade autónoma, debe entregar certificación académica dos estudos realizados. - O alumnado de 3º e 4º ESO e Bacharelato entregará o xustificante de pago das taxas do Seguro Escolar (1,12 euros que serán aboados na Conserxería do centro). - Se está de alta no programa Alerta Escolar debe aportar informe médico. - En caso de divorcio deben aportar a sentenza xudicial.
|
