« Week of Xuño 3, 2019 »
Start: 03/06/2019 18:30

Estimadas familias:

A miúdo demandades información sobre que facer e como actuar cos fillos na adolescencia: unha escola de nais e pais. No curso pasado viñeron dous doutores en socioloxía da USC.

Este curso organizamos unhas charlas contando coa colaboración da Garda Civil, enmarcadas no Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus contornos. Tratarán do consumo de drogas e alcohol e o uso responsable das novas tecnoloxías.

Ademais, queremos convidarvos especialmente á charla titulada: “Condutas problemáticas na adolescencia: o papel da familia e estratexias de prevención”; impartida por Olalla Cutrín Mosteiro e Lorena Maneiro Boo (exalumna do noso IES), doutoras en psicoloxía. Olalla fixo a súa investigación para a súa tese doutoral “Parenting practices and problematic behaviour in adolescence: the mediating role of deviant peers” no noso IES, entre outros, durante varios cursos.

Os seus fillos/as asistiron xa a algunha destas charlas. Consideramos que tamén son moi interesantes para os pais e nais. Insistimos en solicitar a súa participación.

Calendario:

Día 20 de maio, ás 18,30h: Novas tecnoloxías

Día 27 de maio, ás 18,30h: Condutas problemáticas na adolescencia: o papel da familia e estratexias de prevención

Día 3 de xuño, ás 18,30h: Drogas e alcohol

Start: 03/06/2019 18:30

Ás 18.30h, no salón de actos do centro, charla impartida pola Garda Civil para as familias, dentro do Plan Director, sobre os perigos dos hábito de consumo de drogras e alcohol na saúde dos mozos e mozas. Coordinada polo departamento de Orientación e o equipo directivo.

all day

O luns pola tarde, na Casa de CULTURA, os mozos e mozas do grupo de teatro do noso instituto, Son do Son, dirixido pola nosa compañeira Ánxela Doval, estrearon a obra "Non te rallles" para os compañeiros de 3º e 4º d eESO.  Trátase dunha adaptación que eles mesmos fixeron do musical americano Be more chill e do cómic do mesmo título. Un rapaz con problemas, un instituto, un chimpo ou pastilla que leva un ordenador cuántico... Ata onde es capaz de chegar para ser popular!!!

Foi un éxito!!!! Ben que rimos! PARABÉNS, pagou a pena o tempo adicado fóra das clases!!!

all day

O venres 31 de maio o alumnado de 1º de ESO, nunha saída de todo o día organizada polo departamento de Xeografía e Historia como complemento ao currículo deste nivel, visitou o Castro de Neixón e as mámoas da serra do Barbanza.

No Castro de Neixón o arqueólogo que dirixe o centro, Víctor Barbeito, impartiulles unha charla e moustrolles un vídeo sobre a prehistoria na serra do Barbanza; logo ensinoulles e comentoulles o castro de Neixón.

Despois de comer, o autobús deixounos no monte Iroite e fixemos unha ruta ata aldea de Balteiro, por onde puidemos ver varias mámoas da necrópole megalítica. Polo camiño, os rapaces situáronse no mapa e localizaron as súas parroquias e algúns outros lugares da península do Barbanza.

Start: 06/06/2019 10:00
End: 06/06/2019 12:00

Estrea da obra do grupo de teatro do centro, "Non te ralles", na Casa de Cultura do Concello. Asistirán 3º e 4º de ESO. Saída do centro ás 16.40h e regreso ás 17.55h.

Start: 06/06/2019 10:00
End: 06/06/2019 12:00

De 10.00h a 12.00h, recibimento ao alumnado de 6º de Primaria dos colexios.

all day

Un grupo de alumnos e alumnas de 1º de ESO foron os encargados de explicarlles aos rapaces e rapazas que estudarán no instituto no curso que vén como é o noso centro!!! E fixérono así de ben!

all day

Onte á tardiña, na Fundación Rosalía de Castro, Clara Tomé Mariño, de 4º de ESO, e Jesús Vázquez Pajares, de 1º de Bacharaelato, recolleron o galardóns do VII Concurso Escolar de Poesía Rosalía de Castro, que convocan a Fundación e O Corte Inglés. Nos seus poemas ofrecen unha nova mirada dos cadros de Seoane. Palabra e cor unidos.

Podedes ler máis sobre a Xornada no blog da biblioteca