« Week of Maio 20, 2019 »
Start: 20/05/2019 12:00

Ás 12.00, no segundo recreo, celebración do Día das Letras Galegas con baile tradicional.

Start: 20/05/2019 18:30

Estimadas familias:

A miúdo demandades información sobre que facer e como actuar cos fillos na adolescencia: unha escola de nais e pais. No curso pasado viñeron dous doutores en socioloxía da USC.

Este curso organizamos unhas charlas contando coa colaboración da Garda Civil, enmarcadas no Plan Director para a Convivencia e Mellora da Seguridade nos Centros Educativos e os seus contornos. Tratarán do consumo de drogas e alcohol e o uso responsable das novas tecnoloxías.

Ademais, queremos convidarvos especialmente á charla titulada: “Condutas problemáticas na adolescencia: o papel da familia e estratexias de prevención”; impartida por Olalla Cutrín Mosteiro e Lorena Maneiro Boo (exalumna do noso IES), doutoras en psicoloxía. Olalla fixo a súa investigación para a súa tese doutoral “Parenting practices and problematic behaviour in adolescence: the mediating role of deviant peers” no noso IES, entre outros, durante varios cursos.

Os seus fillos/as asistiron xa a algunha destas charlas. Consideramos que tamén son moi interesantes para os pais e nais. Insistimos en solicitar a súa participación.

Calendario:

Día 20 de maio, ás 18,30h: Novas tecnoloxías

Día 27 de maio, ás 18,30h: Condutas problemáticas na adolescencia: o papel da familia e estratexias de prevención

Día 3 de xuño, ás 18,30h: Drogas e alcohol

all day

Actividades de peche de curso (comunicarase o programa).

A xornada remata ás 12.00h, hora de saída dos autobuses.

Start: 21/05/2019 10:30
End: 21/05/2019 14:00

O alumnado do ciclo realizará actividades de escalada e rapel en Padrón.

Start: 21/05/2019 13:00

Quen ten un mestre etnógrafo? Espectáculo de Serafín Marcos adicado a Antonio Fraguas no marco do Día das Letras Galegas, 2ºESO. Ás 13.00h Salón de actos.

all day

Neste mes das Letras adicado a Antonio Fraguas, o mestre etnógrafo, o ensino mira a Galicia, aos costumes, á paisaxe, ás tradicións, á memoria oral, ao patrimonio, material e inmaterial... E nós, tamén. Un ano máis, celebramos a III Foliada das Letras! Son os alumnos e alumnas quen nos sacan o punto, os que marcan o paso!

Start: 23/05/2019 10:20
End: 23/05/2019 11:10

Participación activa: entidades do territorio. GALP (Grupo de Acción Literal Costeira) no programa Con-ciencia. alumnado de 2º de ESO. Sostibilidade. Salón de actos.

Start: 23/05/2019

Comezamos o intercambio co alumnado de Quimper. Do 23 ao 30, un grupo de alumnos e alumnas de 3º de ESO acollerá nas súas casas estes mozos e mozas, iniciando así o programa de inmesión lingüística.

O noso alumnado de Francés (ver listaxe na sala de profesorado) non asistirá ás clases:

all day

"Participación activa: entidades do territorio" foi a última charla que o alumnado de 2º de ESO tivo dentro do Programa Con-Ciencia, iniciativa promovida polo Grupo de Acción Local de Pesca Costa Sostible,  Seo de Fisterra-Ría de Muros Noia, e no que colaboran o Parque Nacional Marítimo Terrestre das Illas Atlánticas de Galicia, a Asociación de Oceanográfos de Galicia e a Fundación CETMAR (Centro Tecnolóxico do Mar), co respaldo da Consellaría do Mar e o FEMP (Fondo Europeo Marítimo e de Pesca).

Nesta ocasión, a empresaria Janira Somoza, membro da xunta directiva da Asociación de Empresarios de Noia e propietaria dun negocio de restauración, contounos da súa evolución e animou aos alumnos e alumnas a formárense e a seren emprendedores e emprendedoras. Un exemplo a seguir na contorna.

Agora queda a sesión de clausura. O 19 de xuño, unha selección do alumnado encontrarase en Muros cos rapaces e rapazas doustros centros que participaron no programa.

Start: 24/05/2019 19:00

Ás 19.00h, celebraremos no centro o acto de graduación de 2º de bacharelato. Logo, cea e festa!

Novos camiños por andar!