« Week of Marzo 18, 2019 »
all day

Sostibilidade. “Depuración de augas”. Taller de GALP (Grupo de Acción Literal Costeira) no programa Con-ciencia. Na biblioteca.

• De 10:20h a 11:10h, 2ºC (FQ)
  • De 11:10h a 12:00h, 2ºA (FQ)
  • De 16:20h a 17:10h, 2ºB (FQ)
all day

De 8.20h a 14.00h, Campionato interzonal de Orientación en Boiro. Xogade. Alumnado de 2º a 4º de ESO.

all day

De 10.30h a 11.30h, charla de Sandra Becerra (Cámara de Comercio de Santiago) sobre emprendemento. Alumnado do ciclo. Na aula aula.

all day

Onte Sandra Becerra, da Cámara de Comercio de Santiago, impartiu para o ciclo unha charla sobre emprendemento, dentro do ciclo de actividades organizadas polo departamento de Economía.

all day

Imos ao Campionato provincial! Así de ben o fixeron os mozos e mozas que onte participaron no Campionato Interzonal de Orientación en Boiro, dentro do programa XOGADE. 1º Posto infantil, Silvia Pego, 2º infantil masculino, Alejandro Torres, 1º posto cadete feminino, Nerea Oujo e Eloi, 2º cadete masculino! Terceiros por institutos! FANTÁSTICA COMPETICIÓN! PARABÉNS!!!!

all day

Ler para entender, ler para ser críticos, ler para denunciar, ler para actuar! Guía da sostibilidade! Proposta lectora do equipo de biblioteca:

guia de lectura

More presentations from etikeles