Fondo libros 2018

Fondo libros 2018-2019

ORDE do 9 de maio de 2018 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos, para o curso escolar 2018/19.

DOG Luns 21 de maio de 2018

Anexos para a solicitude do fondo libros.

Anexos I e II

Acceso a páxina web da xunta donde está toda a documentación

Acceso páxina web

ACLARACIÓNS

Ante as dúbidas en relación coa presentación de determinadas solicitudes que foron xeradas previamente polas familias empregando a aplicación Fondolibros, pero que non se presentaron na sede electrónica, informámos do seguinte:

Na convocatoria actual,  poden realizar a solicitude accedendo á aplicación Fondolibros, e unha vez que teñan cubertos todos os datos gardala, obtendo así o número de solicitude.

Posteriormente, poden optar polas seguintes formas de presentación:

a) Presentación no centro

• Estas solicitudes teñen unha barra negra na parte superior co seguinte texto:  Atención: para que esta solicitude sexa válida débea presentar no centro
  • Os solicitantes imprimiron a solicitude e o anexo II e optaron  por presentalos no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación.
  • Neste caso o centro deberá acceder ao menú “Solicitudes”, submenú “Xestión de solicitudes” e premer no botón “Rexistrar solicitude xerada en fondolibros” e introducir o número que figura na parte superior dereita da solicitude, así como a data de presentación da solicitude por parte do pai/nai/titor/titora no centro.
  • Deste xeito xa poderá acceder á solicitude para tramitala.

b) Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia.

• Neste suposto o centro recibirá un aviso no seu correo electrónico que lle informará de que ten solicitudes presentadas por esta vía.
  • O centro pode acceder ás solicitudes para tramitalas sen realizar ningún paso intermedio, xa que teñen a data de rexistro da sede electrónica.

LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018

LISTA DOS LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-2018
Consulta en pdf a lista dos libros de texto da ESO, Bacharelato ou ciclos para o curso 2017-2018, premendo no seguinte enlace
LISTA DOS LIBROS DE TEXTO 2017-2018.

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2015-2016

LISTA DOS LIBROS DE TEXTO CURSO 2015-2016
Consulta en pdf a lista dos libros de texto da ESO, Bacharelato ou ciclos para o curso 2015-2016, premendo no seguinte enlace ou na imaxe da dereita:
LISTA DOS LIBROS DE TEXTO 2015-2016.

lista libros de texto

LIBROS DE TEXTO

LISTA DE LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2014-2015
Premendo o seguinte enlace accedes ao documento en pdf da lista de libros de texto para o curso 2014-2015.
LIBROS DE TEXTO 2014-2015

LIBROS DE TEXTO PARA O CURSO 2012-2013

LIBROS DE ESO CURSO 2012-13
Lista dos libros de texto por departamentos para os cursos de 1º, 2º, 3º e 4º de ESO do curso 2012-2013. Preme nos seguintes vínculos para acceder ás listas en pdf.
LIBROS DE  ESO 2012-2013

LIBROS DE BACHARELATO CURSO 2012-13
Lista dos libros de texto por departamentos para os cursos de 1º e 2º de Bacharelato do curso 2012-2013. Preme no seguinte vínculo para acceder a lista en pdf.
LIBROS DE BACHARELATO 2012-2013