Ciencias da natureza

Información xeral

Calendario escolar curso 2017-2018

Enlace ao calendario escolar en pdf.

Horario de grupos para o curso 2017-2018

Enlace ao horario de grupos en pdf.

Horario de atención a pais, nais e titores legais para o curso 2017-2018

Enlace ao horario de atención a pais, nais e titores legais en pdf.

Charla no Simposio Pondaliano
As aves do esteiro do Anllóns
O pasado martes 17 de outubro tres alumnas do centro presentaron a aplicación sobre as aves do esteiro que realizamos durante o curso pasado.

A aplicación, feita por alumnos do centro, pode descargarse no seguinte enlace.

Marzo 2017

Club de Ciencia
Comezamos a traballar no Club de Ciencia
O IES de Ponteceso foi un dos dez centros seleccionados pola Consellería de Educación para participar no "Proxecto de innovación educativa Club de Ciencias" Poñerémolo en marcha este luns ás tres e media no laboratorio de Química.

portadablogclubdeciencia

Abrindo novos camiños dende a observación e a indagación para os científicos do mañá.

Historia xeolóxica

Enlaces páxinas tríptico e licenza

Outubro 2011

Futuros científicos
CAMPUS CIENTIFICOS NO MES DE XULLO

Pendentes
Ciencias para o Mundo Contemporáneo
Convócanse os exames para alumnos de 2º de bacharelato coa materia de CCMC suspensa para os días 9 de novembro (mércores) e 25 de xaneiro (mércores). Os exames terán lugar no aula de 2º de Bacharelato A.

A materia repartirase da seguinte forma:

1º exame: temas 1, 2, e 1º parte do tema 3 (ata a evolución dos homínidos)

2º exame: resto do curso.

Actividades extraescolares
IMOS VER ESTRELAS
No mes de outubro buscaremos un xoves despexado para observar o ceo nocturno

Abril 2011

Verán
CAMPUS CIENTIFICOS NO MES DE XULLO
Volven a convocarse bolsas para traballar en universidades españolas no verán. Na seguinte ligazon podedes atopar toda a información. Antes do luns que vén tedes que telo claro e falar con algún profesor de CCNN

DÍA DO LIBRO. NOVA DA BIBLIOTECA
A biblioteca quere celebrar o día do libro (foi este sábado 23 de Abril) le a súa nova accedendo ao menú da biblioteca o pincha en ler máis despois do inicio do texto que publicaron:
Ao longo do ano temos unha chea de celebracións e efemérides que moitas veces non sabemos moi ben de onde proceden, pois ben, neste DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO que con tanto fervor celebra o conxunto do mundo cultural vimos de conmemorar a morte -o 23 de abril de 1616- de os dous escritores máis grandes da literatura universal: Miguel de Cervantes e William Shakespeare, xunto co Inca Garcilaso de la Vega, pero por se fora pouco tamén nesa data naceron ou morreron escritores da talla de Nabokov ou Josep Pla .
Por este motivo un organismo tan importante como a UNESCO escolleu esta data en 1995 para .... seguir lendo o artigo e ver presentación no BLOG