Ciencias da natureza

Marzo 2017

Club de Ciencia
Comezamos a traballar no Club de Ciencia
O IES de Ponteceso foi un dos dez centros seleccionados pola Consellería de Educación para participar no "Proxecto de innovación educativa Club de Ciencias" Poñerémolo en marcha este luns ás tres e media no laboratorio de Química.

portadablogclubdeciencia

Abrindo novos camiños dende a observación e a indagación para os científicos do mañá.

Historia xeolóxica

Enlaces páxinas tríptico e licenza

Outubro 2011

Futuros científicos
CAMPUS CIENTIFICOS NO MES DE XULLO

Pendentes
Ciencias para o Mundo Contemporáneo
Convócanse os exames para alumnos de 2º de bacharelato coa materia de CCMC suspensa para os días 9 de novembro (mércores) e 25 de xaneiro (mércores). Os exames terán lugar no aula de 2º de Bacharelato A.

A materia repartirase da seguinte forma:

1º exame: temas 1, 2, e 1º parte do tema 3 (ata a evolución dos homínidos)

2º exame: resto do curso.

Actividades extraescolares
IMOS VER ESTRELAS
No mes de outubro buscaremos un xoves despexado para observar o ceo nocturno

Abril 2011

Verán
CAMPUS CIENTIFICOS NO MES DE XULLO
Volven a convocarse bolsas para traballar en universidades españolas no verán. Na seguinte ligazon podedes atopar toda a información. Antes do luns que vén tedes que telo claro e falar con algún profesor de CCNN

DÍA DO LIBRO. NOVA DA BIBLIOTECA
A biblioteca quere celebrar o día do libro (foi este sábado 23 de Abril) le a súa nova accedendo ao menú da biblioteca o pincha en ler máis despois do inicio do texto que publicaron:
Ao longo do ano temos unha chea de celebracións e efemérides que moitas veces non sabemos moi ben de onde proceden, pois ben, neste DÍA INTERNACIONAL DO LIBRO que con tanto fervor celebra o conxunto do mundo cultural vimos de conmemorar a morte -o 23 de abril de 1616- de os dous escritores máis grandes da literatura universal: Miguel de Cervantes e William Shakespeare, xunto co Inca Garcilaso de la Vega, pero por se fora pouco tamén nesa data naceron ou morreron escritores da talla de Nabokov ou Josep Pla .
Por este motivo un organismo tan importante como a UNESCO escolleu esta data en 1995 para .... seguir lendo o artigo e ver presentación no BLOG

xaneiro 2011

Proxectos
PÁXINA SOBRE O ACUARIO DO DEPARTAMENTO
Este é enlace á páxina que o departamento está a preparar cos alumnos de 1º de ESO para ser o soporte na rede de información sobre a vida no noso litoral e os seres vivos que podemos atopar nos seus ecosistemas. A páxina comeza a elaborarse este ano académico no marco do proxecto que o alumnado de 1º de ESO presenta para o V Congreso Ambiental do CEIDA e estará en continuo desenvolvemento durante todo o curso. Podes visitala no enlace que temos na propia páxina do departamento o premendo o seguinte vínculo. Páxina Acuario

Ciencias Naturais
ACTIVIDADES PARA O V CONGRESO DE EDUCACIÓN AMBIENTAL
ceida
O departamento de Ciencias comezou a preparar o proxecto acuario, dentro do programa de educación ambiental do CEIDA. Na paxina web do CEIDA podemos ler na sección adicada a este programa o seguinte texto que aclara os obxectivos:
Dende o ano 2007 o CEIDA, co patrocinio da Deputación da Coruña, organiza anualmente o Congreso de Educación Ambiental dos centros de ensino da Coruña, baixo o título Espazos para conservar. Defendamos o noso patrimonio natural. O obxectivo fundamental é brindar aos centros de ensino da provincia un espazo de intercambio e punto de encontro. O congreso permite a participación e o debate así como a divulgación de todas aquelas experiencias que xa están en marcha nos diferentes centros educativos e daqueloutras que poidan xurdir e que teñan como obxectivo a conservación e a posta en valor do patrimonio natural galego. É o escenario no que, os protagonistas indiscutibles deste congreso, os rapaces e rapazas participantes, intercambian e contrastan as experiencias nas que traballaron ao longo do curso e convértense nos portavoces da realidade ambiental do seu ámbito máis próximo.
O alumnado de 1º de ESO está a preparar a descrición de seres vivos do noso litoral que temos no acuario do departamento, expoñendo esa información nunha páxina que estará colgada na do instituto.