Marzo 2017

Club de Ciencia
Comezamos a traballar no Club de Ciencia
O IES de Ponteceso foi un dos dez centros seleccionados pola Consellería de Educación para participar no "Proxecto de innovación educativa Club de Ciencias" Poñerémolo en marcha este luns ás tres e media no laboratorio de Química.

portadablogclubdeciencia

Abrindo novos camiños dende a observación e a indagación para os científicos do mañá.

febreiro 2017

Celebración
ENTROIDO CURSO 2016-2017
O venres 24 de febreiro celebramos o festival de antroido no IES de Ponteceso. Con premios para os grupos do alumnado que participaron nos desfiles e nas coreografías.

PROXECTO EDUCATIVO DE CENTRO
PROXECTO EDUCATIVO

PLAN DE CONVIVENCIA DE CENTRO
PLAN DE CONVIVENCIA

PROXECTO LINGÜÍSTICO DE CENTRO
PROXECTO LINGÜÍSTICO

PLAN DE INTEGRACIÓN TIC DE CENTRO
plan tic

PROGRAMACIÓN XERAL ANUAL
PROGRAMACION XERAL ANUAL

decembro 2016

Mariña Lema Blanco. gañadora do concurso doces de inverno.

marina lema

PREMIOS DE  NADAL
Entregáronse os premios da bibioteca neste final de trimestre biblioteca, as premiadas foron:

• Mariña Lema Blanco de 2º de Bacharelato, gañadora do concurso doces de inverno.
  • Clara M.Gacio Español, 1º ESo, gañadora do concurso de postais, 'O ciclo anual'.

clara premio
Clara M. Gacio, gañadora do concurso de postais de nadal.

xuño, xullo e agosto

LISTA DE LIBROS DE TEXTO

Preme no seguinte enlace para acceder ao documento pdf da lista de libros de texto curso 2016-2017
LISTA DE LIBROS DE TEXTO 2016-2017

Exames Setembro
CALENDARIO EXAMES DE SETEMBRO

Preme na imaxe para acceder ao documento pdf do calendario de exames de setembro
exames setembro

ENLACES PARA ACCEDER AOS IMPRESOS DE MATRÍCULA PARA O CURSO 2016-2017

Coa finalidade de axilizar o proceso de matriculación, dende o instituto propomos as seguintes datas preferentes para formalizar a matrícula do alumnado para o vindeiro curso 2016-2017 (se non se poidera vir nas datas correspondentes tamén se atendería a matriculación do/a alumno/a):

•1º  e 2º de ESO: 27, 28 e 29 de xuño.

• 3º  e 4º de ESO:  30 de xuño e 1 de xullo.

•1º de Bacharelato: 4, 5 e 6 de xullo.

•2º de Bacharelato: 7 e 8 de xullo.

IMPRESOS DE MATRÍCULA
Preme no vínculo correspondente para acceder ao IMPRESO DE MATRÍCULA do curso correspondente en formato pdf, cúbreo no ordenador e imprímeo:
Se o arquivo pdf non che deixa escribir ou non escribe correctamente, pode ser cuestión do navegador co que o abriches. Proba a abrilo co navegador Chrome.

• 2º PMAR :  IMPRESO DA MATRÍCULA DE 2º DE PMAR (LOMCE) (PROXIMAMENTE)

NOFC CURSO 2016-2017

NOFC CURSO 2016-2017.PDF

Cafetaría
CONDICIÓNS PARA A CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA

No seguinte vínculo accedes ao documento pdf das bases para a CONTRATACIÓN DO SERVIZO DE XESTIÓN E EXPLOTACIÓN DA CAFETERÍA.

maio 2016

Excursión fin de curso
VIAXE A ROMA DO ALUMNADO DE 4º DE ESO
O alumnado de 4º de ESO elixíu neste curso como destino da súa viaxe de fin de curso a cidade de Roma. Aquí temos un pequeno vídeo dos lugares de interese que visitaron.

PENAVENTURA 2016
Video das actividades realizadas polo alumnado na edición de Penaventura (Portugal) deste curso