ANPA

Convocatoria Consellería de Educación para actividades de formación en linguas estranxeiras

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria convoca 3.730 prazas para realizar actividades de formación en linguas estranxeiras para o alumnado no ano 2011.

CLUBE DE LECTURA

Grupo de lectura aberto a novas incorporacións.

A actividade consite na elección dun libro polo colectivo, lectura individual e posterior xuntanzas para as realización de comentarios.

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Conforme a Resolución do 6 de setembro de 2010 da Dirección Xeral de Ord. e Innovación Educativa da Consellería de Educación (DOG do 24 de setembro de 2010), realizaráse a renovación parcial do CONSELLO ESCOLAR do centro:

Nestas eleccións corresponde renovar:

• 3 Representantes de alumnado
  • 1 Representante de Nais/Pais
  • 3 Representantes de profesorado
  • 1 Representante de persoal de administración e servizos

O prazo de presentación de candidaturas para os distintos sectores e do 16 ao 19 de novembro.

As votacións realizaranse o martes, día 23 de novembro de 11:00 a 12:30 e de 19:00 a 20:00 horas.