(A)-1º Bac. - C

1ºs BAC. VESPERTINO Y ADULTOS. INTRODUCCION A LA PASIVA (Actividad de ampliación sin fecha de entrega)

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d. 3ª AVALIACIÓN: 25/5/20

A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 8 de xuño

ACTIVIDADES
Tedes que consultar no libro de texto o tema de Epistemoloxía  ( páxinas 47,48, 49)   e o tema de Ética ( páxinas 192,193,194,195).

- Inventa un dilema moral no que interveña un médico ou un avogado ou un ecoloxista.
* Redáctao.
* Propón unha solución argumentada ao conflito.

- Realización de tres actividades a partir dun texto de Savater.

Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Xa tendes as tarefas desta semana na aula virtual. Son os exercicios das perífrases, dos que vos falei pola videoconferencia. Tendes de prazo de entrega ata o martes día 26.

Saúdos

Verónica

ALUMNOS YA APROBADOS INGLES 1º Y 2º VESPERTINO Y ADULTOS

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

PLAN DE TRABALLO DO DEPARTAMENTEO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA no que atinxe ás actividades a desenvolver dende a declaración do estado de alarma, até que a situación cambie.

TAREAS MATEMÁTICAS I .TERCER TRIMESTRE- 1ºBACH

Buenos días ,

PARA 1º Y 2º BAC ADULTOS Y VESPERTINO. - TRANSFORMATIONS

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b, b2d 3ª AVALIACIÓN: 7/5/20

Ola, alumn@s, a maioría do alumnado non fixestes aínda a composición escrita sobre tres autores da filosofía antiga. Espero que vos vaia todo ben.
 A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 20 de maio

ACTIVIDADES
Tedes que consultar a seguinte  información do libro de texto. No tema de Epistemoloxía, as páxinas 47 e 54. No tema de Antropoloxía cultural, as páxinas 141, 142, 143 , 144.

Exercicio 4 páx. 56.

Exercicio 13 páx. 57.

TAREA MATEMÁTICAS I. ENTREGA SEMANA 04/05.1ºBACH .REPASO1. FUNCIONES: DOMINIO, LÍMITES, CONTINUIDAD

Buenas tardes, os envío la primera tarea de repaso.

Corresponde a la 3ª evaluación, a la parte de funciones vista en las clases presenciales.

Los ejercicios que os propongo como tarea están hechos en clase o son muy similares.

FILOSOFÍA: b1a, b1c, b2b,b2d 3ª AVALIACIÓN: 20/4/20

Ben alumn@s  hai que animarse a facer as actividades porque de momento salvo excepcións non estabades  enviando tarefas de filosofía  posiblemente porque non eran avaliables para a  2ª avaliación . Agora xa  estamos na 3ª avaliación e vou precisar que realicedes algunhas  tarefas para poder calificarvos.

TECNOLOXÍA INDUSTRIAL

Hola, he creado un curso en el aula virtual para que vayáis realizando las tareas de la cuarentena. El curso es Tecnoloxía Indsutrial I ( profesora María Quicler) y la contraseña para matricularos : tec