2º Bac. - E

Proba Matemáticas Xeometría

Bo día:

Aquí tedes a proba de Xeometría, ten que estar enviada ás 10.00h.

Matemáticas: Recuperación Álxebra

Bo día, aquí está a proba para recuperar a 1ª avaliación.

Hay que facer os exercicios explicando todos os pasos, poñerlle o voso nome o arquivo, e ten que estar enviado hoxe ás 10.00h.

LENGUA CASTELLANA. AVISO IMPORTANTE

Se ha añadido en el Aula Virtual una nueva ACTIVIDAD OBLIGATORIA. PLAZO ESTE MES.

MATEMÁTICAS: Proba Análise 14/5

Bo día, aquí está a proba de Análise.

É moi importante facelo ben.

Chus Magariños.

AVISO IMPORTANTE TODO EL ALUMNADO DE 2ºBAC E LENGUA CASTELLANA. RECUPERACIÓN, REFUERZO, AMPLIACIÓN DE MATERIA.

Se ha subido al AULA VIRTUAL la corrección de las actividades del libro de texto correspondientes a la página 305. En su día se consignó la entrega de aquellos alumnos que entregaron esa actividad en tiempo, forma y nivel.

RECUPERACIÓN MATEMÁTICAS PENDIENTES 1ºBACH.TAREAS TERCER TRIMESTRE

Buenos días ,

los alumnos que queráis subir la nota media de la 1ª y 2ª evaluación tenéis que enviarme la tarea que adjunto además de las que indico a continuación. Las instrucciones y plazos están indicados en el documento de la tarea.

Entre las tareas que debéis enviar están, además de citada, las tareas de recuperación de la 1ª y 2ª evaluación.

A estas se uniría la tarea de repaso 1 (el plazo de envío ya ha finalizado).

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

PLAN DE TRABALLO DO DEPARTAMENTEO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA no que atinxe ás actividades a desenvolver dende a declaración do estado de alarma, até que a situación cambie.

Matemáticas: Recuperacións e outras probas

Boa tarde:

Como xa comentamos hoxe na videoconferencia, comunícovos as datas das probas que imos facer, en previsión de que non sexa posible facer exames presenciais.

Xoves 14/5 ás 9.00 h:  Análise (Materia impartida antes do 13 de marzo)

Xoves 21/5 ás 9.00 h: Recuperación da 1ª Avaliación (Álxebra).

Xoves 28/5 ás 9.00 h: Recuperación da 2ª Avaliación (Xeometría).

AVISO PARA ALUMNOS DE 2º BAC. CON INGLES DE 1º PENDIENTE

NUEVAS INSTRUCCIONES.

TODO EL MATERIAL DE INGLES PARA LOS DE 2º QUE LO TENGAN PENDIENTE DE 1º SE VA A IR PUBLICANDO ESTOS DÍAS EN EL AULA VIRTUAL. SI QUERÉIS ACCEDER A ÉL, TENÉIS QUE REGISTRAROS EN ELLA Y USAR LA CONTRASEÑA: Pendentes20

TAREA RECUPERACIÓN PENDIENTES 1ºBACH . A ENTREGAR SEMANA 04/05.REPASO 1: FUNCIONES:DOMINIOS.LÍMITES.CONTINUIDAD Y DERIVABILIDAD

Buenas tardes, os envío la primera tarea de repaso.

Corresponde a la 3ª evaluación, a la parte de funciones vista en las clases presenciales.

Los ejercicios que os propongo como tarea están hechos en clase o son muy similares.

Modelo exame ABAU 2020

Bo día, aquí tedes o modelo de exame de ABAU de Matemáticas II.

Ás 12.50h falamos.

Bo día:

Esta semana vou propoñervos que fagades un exame de ABAU, por exemplo o de xuño de 2017 (As preguntas 1, 2 e 3). Na web da CIUG tedes as resolucións, pero si hai algo que non estea totalmemte claro, podedes consultarmo. Tamén podedes mandarme a vosa resolución.

Agardo ter o luns algunha comunicación da Consellería, e pronto a da CIUG.

Se vos parece, podemos "vernos" o martes á hora de clase. Xa coñecedes webex, o meu usuario é o mesmo que o correo electrónico.

Saúdos. Chus.

ACTIVIDAD OBLIGATORIA AMPLIACIÓN NARRATIVA HISPANOAMERICANA. LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA EN AULA VIRTUAL. PLAZO DE ENTREGA 15 DE MAYO.

CORREO ELECTRÓNICO: lopezgonzalez@edu.xunta.es

Reforzos da asignatura de Relixión 2º Bach E

En primeiro lugar espero que estedes todos ben de saúde.

Na terceira avaliación o alumnado que quera subir a media da asignatura fará un traballo de tres páxinas contestando a estas preguntas.

1º¿Qué son as Bulas Alejandrinas?

MATEMÁTICAS: Tema 12(Integral definida)

Ola, aquí tedes a miña proposta para esta semana.

Comenzade lendo a nota do fin da páxina. É importante.

A ver se temos pronto noticias sobre a fin do curso e a ABAU.

Moito ánimo.

Matemáticas: Exercicios repaso Álxebra e Xeometría

Boa tarde: Adxunto exercicios de Álxebra e Xeometría.

Un saúdo.

Matemáticas: Ejercicios Tema 11

Bo día, continuamos co traballo.

Adxunto as solucións dos exercicios propostos na última actividade do mes de marzo, e propóñovos outros para practicar cada tipo de integrais.

Coidádevos e a traballar!