1º Bac. - F

Bo día,

Adxunto  exercicios de repaso da primeira avaliación, debe facelo o alumnado que ten a primeira avaliación suspensa.

Para calquera dúbida, podedes enviar un e-mail.

A data límite para envialos é o martes 9 de xuño.

Mirade os vídeos de continuación do tema 12. Regras de derivar.

FILOSOFÍA: BA1D, B1F 3ª AVALIACIÓN: 25/5/20

A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 8 de xuño

ACTIVIDADES
Tedes que consultar no libro de texto o tema de Epistemoloxía  ( páxinas 47,48, 49)   e o tema de Ética ( páxinas 192,193,194,195).

- Inventa un dilema moral no que interveña un médico ou un avogado ou un ecoloxista.
* Redáctao.
* Propón unha solución argumentada ao conflito.

- Realización de tres actividades a partir dun texto de Savater.

CULTURA CIENTÍFICA

Actividade voluntaria para entregar antes do vindeiro 5 de xuño.

Boas tardes,

Adxunto unha lista de vídeos con explicacións para o tema 12. Derivadas.

Empezade vendo esta semana os 6 primeiros. Nas clases virtuais resolverei as dúbidas.

Saúdos

Aurora

AVISO IMPORTANTE TODO EL ALUMNADO DE 1ºBAC E F LENGUA CASTELLANA. RECUPERACIÓN, REFUERZO, AMPLIACIÓN DE MATERIA.

Con fecha de hoy se ha propuesto una nueva actividad obligatoria en el Aula Virtual del Centro.

Boa tarde,

Adxunto  exercicios de repaso da segunda avaliación, debe facelo o alumnado que ten a segunda avaliación suspensa. A próxima semana poñerei actividades da terceira avaliación.

Para calquera dúbida, podedes enviar un e-mail.

A data límite para envialos é o martes 26 de maio.

Aurora

CULTURA CIENTÍFICA

Actividade voluntaria para entregar antes do vindeiro venres, 22 de maio, de 2020.

1º Bach  F

Boa tarde,

Desculpade o erro o control, o control do día 13 de maio é do tema 8 e será ás 10:40 h.

Como é moi pouco probable que podamos facer as recuperacións, imos facer unhas probas para realizalas telemáticamente como alternativa.

Serán os mércores ás 10:00 h.

Actividade Matemáticas 1º Bacharelato F

Boa tarde, lembrade que o día 13 de maio teredes un control da última parte do tema 8 e o tema 9 ás 10:40h.

Saúdos, Aurora

FILOSOFÍA:B1F 3ª AVALIACIÓN: 7/5/20

Ola, alumn@s, hai un grupo reducido que non fixestes aínda a composición escrita sobre tres autores da filosofía antiga. Espero que vos vaia todo ben.
 A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 20 de maio

ACTIVIDADES
Tedes que consultar a seguinte  información do libro de texto. No tema de Epistemoloxía, as páxinas 47 e 54. No tema de Antropoloxía cultural, as páxinas 141, 142, 143 , 144.

Exercicio 4 páx. 56.

Exercicio 13 páx. 57.

Matemáticas 1º Bacharelato E e F

Boas tardes, continuamos  coas actividades.

Actividades do tema 11:

Ver os vídeos que aparecen en documento adxunto, os apartados 1, 2 e 3 do libro de texto,  e facer os seguintes exercicios do libro:

Páxina 276. 1; Páxina 278. 1; Páxina 279. Faino ti. 1 e 2.; Páxina 281. Faino ti. 1, 2 e 3.

Páxina 282. 1; Páxina 283. 1; Páxina 284. 4 e 5.; Páxina 285. 1; Páxina 291. Faino ti 2.

Xa sabedes que debedes enviar por e-mail os que fagades e aclararei as dúbidas na videoclase.

A data límite para envialos é o venres 8 de maio.

Actividades videoconferencia Matemáticas 1º BACHARELATO F

Clase de matemáticas a través de videoconferencia

ACTIVIDAD OBLIGATORIA AMPLIACIÓN LITERATURA ROMÁNTICA. LENGUA CASTELLANA Y LITERATURA EN AULA VIRTUAL. PLAZO DE ENTREGA 20 DE MAYO.

CORREO ELECTRÓNICO: lopezgonzalez@edu.xunta.es

Refuerzos Educación Física y Anatomía Aplicada para Bachillerato (profesor Ricardo)

Entrar en:

IES Politécnico. Aula Vitual.

1º Bacharelato.  Curso: EDUCACIÓN  FÍSICA 1º BACHILLERATO (Ricardo)

Reforzos da asignatura de Relixión 1º Bach F

En primeiro lugar espero que todos vos estedes ben de saúde.

Os alumnos que teñen a segunda avaliación suspensa teñen que entregar o traballo que non fixeron.

CULTURA CIENTÍFICA

Actividade da materia Cultura Científica sobre alimentos funcionais. Data límite de entrega: 15 de maio de 2020.

FILOSOFÍA: B1F 3ª AVALIACIÓN: 20/4/20

Ben alumn@s  hai que animarse a facer as actividades porque de momento non estabades  enviando tarefas de filosofía  posiblemente porque non eran avaliables para a  2ª avaliación . Agora xa  estamos na 3ª avaliación e vou precisar que realicedes algunhas  tarefas para poder calificarvos.
Tranquil@s  non quero tampouco que a xente se agobie,  simplemente pido que cada semana ou dúas semanas realicedes a tarefa o mellor que poidades. Teño que facerme co correo d@s trinta alumn@s  entón  a ver se colaborades . Grazas por anticipado.

Matemáticas 1º Bacharelato E e F

Bos días de novo, como parece que non tedes claras as actividades propostas ata o momento fixen un  documento con todas as actividades ata o día de hoxe e onde as tedes que buscar na páxina.

Saúdos, Aurora