1º Bac. - D

EXAME de SETEMBRO na materia de VOLUME para os cursos:1º BACHARELATO A - B - C - D - (A)1ºBach. A

Ola a todos/as!

O día 2 de Xullo, envieivos un correo coas instrucións e recomendacións para o exame de Setembro na materia de Volume.

Un saúdo e disfrutade do verán

Recuperación en Septiembre de DEBUXO I (ADULTOS 1º- BACH)

Recuperaciones de Dibujo I (de adultos de 1o de Bach.)

FILOSOFÍA: BA1D 3ª AVALIACIÓN: 9/6/20

A data límite para entregar o exercicio  deste documento é o 17 de xuño. A partir deste día    non recollo  a actividade posto que o 23 de xuño celebrase a avaliación.

ACTIVIDADE
Tedes que consultar no libro de texto no primeiro tema,  páxina 34 .  É  unha actividade para valorar o que fustes aprendendo  nesta materia durante o curso e como manifestades as vosas preferencias ante a filosofía.

Actividade de ampliación para o alumnado de VOLUME de 1º Bacharelato de Artes

! Ola a todos/as ¡

O pasado venres, 5 de xuño, achegóusevos ó correo as instrucións sobre  a nova proposta de actividade na materia de Volume: Desenvolvementos.

Un saúdo

DATA LÍMITE TAREFAS DEBUXO I (CAROLINA)

Bos días chic@s!!

Ante todo espero que estedes moi ben e animadísimos por que cada vez falta menos para estas merecidas vacacións que xa casi chegan. Avísovos de que o 12 de xuño é o último día para enviar tarefas de debuxo. A partir dese día non recollerei nada. Espero que estedes animados e ilusionados nesta recta final. Para todos unha aperta enorme e moitísimo ánimo.

6ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL NEOCLASICISMO

El Neoclasicismo.
Leéis con calma este último tema del libro, preludio ya de la edad moderna.
Es la época que se hace el Palacio de Las Cortes en Madrid, y El Capitolio de EEUU; buscarle parecido con los Ordenes griegos!

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!! Espero que estedes moi ben, e que xa, pouco a pouco vaiades saboreando o comezo deste merecido e esperado verán que xa está ás nosas portas. Envíovos a derradeira proposta deste curso. Ides a debuxar….si si a debuxar de tres formas diferentes:

1ºs BAC. VESPERTINO Y ADULTOS. INTRODUCCION A LA PASIVA (Actividad de ampliación sin fecha de entrega)

What do you want to do ?

New mail

DEBUXO I (Carolina)

Ola a todos!!!, espero que estedes ben. Envíovos a proposta para o novo traballo. Esta vez imos a practicar os volúmenes e a luz en diferentes superficies. Ides a elexir catro obxectos que estéan feitos de diferentes materiais de forma que a súa superficie e a súa textura sexa diferente en todos eles.

FILOSOFÍA: BA1D, B1F 3ª AVALIACIÓN: 25/5/20

A data límite para entregar os exercicios  deste documento é o 8 de xuño

ACTIVIDADES
Tedes que consultar no libro de texto o tema de Epistemoloxía  ( páxinas 47,48, 49)   e o tema de Ética ( páxinas 192,193,194,195).

- Inventa un dilema moral no que interveña un médico ou un avogado ou un ecoloxista.
* Redáctao.
* Propón unha solución argumentada ao conflito.

- Realización de tres actividades a partir dun texto de Savater.

Actividade PAPERCUT para o alumnado de VOLUME. Grupos 1º Bacharelato A - B - C - D e (A)1º Bach A

¡Ola a todos/as!

Se vos achegou ó voso correo as instrucións sobre  a nova proposta de actividade na materia de Volume.

Un saúdo

Recuperación 2º avaliación Historia Mundo Contemporáneo

I Guerra Mundial:

ALUMNOS YA APROBADOS INGLES 1º Y 2º VESPERTINO Y ADULTOS

What do you want to do ?

New mail

5ª.-FUNDAMENTOS DE ARTE I- 1º Bachillerato A,B,C,D y (a) (Lidia Romero) EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!

EL BARROCO, el arte de una sociedad convulsa!
Buenos días chicos, de momento damos por presentado, conocido un poco, el Barroco, dado que ya lo habéis leído, resumido, interpretado, analizado historia y características.

Nos adentramos ahora a intentar dominar esta época y con ella el Arte Barroco.

Comentario texto Historia Mundo Contemporáneo

Facer un comentario de texto sobre o seguinte documento:

Actividades de recuperación para o alumnado de VOLUME

Ola a todos/as!

As tarefas de recuperación da 1ª e 2ª Avaliación foron enviadas ó voso correo. Contémplase a recuperación con diferentese posibilidades: Recuperación da 1ª, da 2ª, das dúas ou de tarefas pendentes da 2ª avaliación. A cada un de vós se lle achegou a modalidade que lle corresponde. Atoparedes, tamén nese correo, fichas e explicacións sobre a execución destas tarefas.

Ánimo e a traballar.