3º ESO - A

Tarefa Valores éticos

3ª Avaliación Valores éticos.Profesora Inés Fernández Buján.

O alumnado deberá elaborar un traballo buscando información en internet e/ou outros medios de comunicación acerca do seguinte tema:

Accións solidarias e diferentes mostras de apoio durante a crise do coronavirus.

Português

Para finalizar, revisaremos a expressão do discurso direto e indireto. Leiam a Unidade 35 e façam os exercícios da página 75.

Data límite de entrega: 19-6-20

LENGUA CASTELLANA

Buenas tardes, los deberes de esta semana son: página 272, 273 y 274 (el ejercicio 1 también).

El plazo de entrega finaliza el 14/06.

Última actividade Xeografía e Historia

Traballo sobre Alcoa

Pódese facer en forma de presentación ou de documento. Incluír un mínimo de 5 imaxes e 3 titulares de prensa(só titulares)

1. Que fabrica a factoría de Alcoa en San Cibrao(Lugo)? Onde está a sede principal da empresa multinacional?

2. Cantos traballadores ten?

3. En que Concello está emprazada?

Português

Revisaremos nesta semana o uso do pronome “se”. Têm-no na unidade 34, depois façam os exercícios da página 73.

Neste link há um exercício com que podem revisar os possessivos:

LENGUA CASTELLANA

Buenos días, chicos, esta semana tenéis que hacer los ejercicios de las páginas: 267, 269,270 y 277 (del 1 al 18). Además, quien no la haya hecho, la página 265 de ortografía.

La fecha límite de entrega es el 8/06.

Português

Toca revisar os particípios duplos: aqueles verbos que têm dous particípios: um regular e outro irregular. Temo-lo na Unidade 33. Depois façam os exercícios da página 71.

No link que segue, pratiquem os nomes dos graus de parentesco.

Actividades Xeografía semanas do 25 ao 5 de xuño

Actividade 1: Traballo sobre a crise do COVID19

Este exercicio ten que entregarse como data límite 29 de maio. É individual

1. Ler a seguinte nova e respostar as seguintes preguntas:https://economia3.com/2020/05/02/262358-covid-19-deja-caidas-historicas-de-pib-y-recesion-en-paises-desarrollados/

a) Que significa P.I.B.?

b) Que é unha recesión? A que recesión anterior se refire?

Português

Na Unidade 31 é explicado o uso de vários verbos básicos. Depois de a ler com atenção, façam os exercícios da página 67.

Neste link podem praticar algumas expressões idiomáticas:

Escrevam-nas e enviem-mas também.

EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL-3º ESO

Ola a todos!!!, espero que estedes ben. Envíovos a proposta para o novo traballo. Esta vez imos traballar sobre as ilusións ópticas, é dicir, sobre ilusións ou engaños que percibimos pola vista e que dan lugar á interpretar a realidade de varias formas.

Português

Nesta semana revisamos a forma impessoal do verbo “haver”. Lê a unidade 30 e depois faz os exercícios da página 65. Também escreve uma pequena redação em que utilizes as formas “há” e “houve” deste verbo.

LENGUA CASTELLANA

Buenas tardes, las actividades que cuelgue de forma semanal son para toda la clase.

Los alumnos que suspendieron, han de realizar las actividades semanales y el cuaderno de recuperación; es decir, todo.

No cojo nada fuera de plazo.

Y os recuerdo el correo: entregadetareaspoli20@gmail.com

Traballo Xeografía e Historia Humanismo e descubrimentos

1. Facer unha biografía de cada un destes reformadores:

1) Martín Lutero

2) Xoán Calvino

3) Erasmo de Rotterdam

4) Zwinglio

5) Tomás Moro

2. Poñer 2 exemplos de humanistas españois

Português

Nesta semana revisaremos o Infinitivo Pessoal. Têm as formas e os seus usos na Unidade 28. Para praticarem, façam os exercícios da página 61.

No próximo domingo celebra-se o Dia das Letras Galegas, dedicado este ano a Ricardo Carvalho Calero. Deixo-vos no PDF anexo uma poesia deste escritor para fazer uma actividade relacionada com o português.

TAREAS RECUPERACIÓN 1ª Y 2ª EVALUACIÓN. MATEMÁTICAS PENDIENTES 2ºESO

Buenas tardes,

os adjunto dos documentos:

RECUPERACIÓN 1ª EVALUACIÓN

RECUPERACIÓN 2ª EVALUACIÓN

Las instrucciones para hacer la tarea y enviarla están dentro del documento.

Los alumnos que no habéis aprobado tenéis que hacer la tarea o tareas correspondientes a las evaluaciones suspensas y enviarla en el plazo indicado.

Los alumnos que quieran subir nota deben enviar además de las de recuperación el resto de tareas que he enviado.

Buen fin de semana y ánimo

Rocío