2º ESO - B

Buenas tardes,

Adjunto archivo con ejercicios para recuperación de la primera y segunda evaluaciones. Tienen que hacerlo los que tengan esas evaluaciones suspensas.

La fecha límite para enviarlos es el jueves 10 de junio.

Recordad que la fecha de la recuperación es el día 4 de junio.

Saludos, Aurora

Lingua Galega

Nesta semana repasaremos os nomes de parentesco. Facede os exercicios 1, 2,3 e 4 das páxinas 160-161.

Tamén revisaremos o uso dos dous puntos e dos puntos suspensivos. Téndelo na páxina 166. Despois facede os exercicios  1, 2, 3 e 4 da páxina 167. Enviade os exercicios só ao meu correo: jorgejaresgo@gmail.com

Oratoria

Tócanos revisar o concepto de "siloxismo". Debedes explicar que é, cales son os seus elementos e estrutura, e cando e para que se utilizan.

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenos días, estas son las actividades de la semana que viene.Tenéis como plazo de entrega hasta el día 31/05.

No os despistéis del boletín de recuperación: el plazo finaliza el 3/06.

Un salud

Exame recuperación pendentes 1º ESO Lingua galega e literatura

Boas tardes:

Como vos comuniquei xa mediante correo electrónico, tendes os que teñades a materia pendente suspensa teredes que facer unha proba en liña o próximo martes día 26 no horario de clase, é dicir, ás 17.40. Preciso que vos conectedes á páxina de Webex mediante o enlace que recibiredes no voso correo electrónico. Se tendes problemas para entrar, escribídeme un correo.

Saúdos

Verónica

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas a todos e todas

Esta semana imos traballar a festividade das Letras Galegas, que se festexou o pasado domingo. Para iso tendes que ver o vídeo https://www.youtube.com/watch?v=JjDWS9hT7OQ con atención. Logo, deberedes redactar ao voso modo, pero con sentido e boa ortografía, a información que alí atopedes. Se queredes, podedes ampliar información noutras páxinas.

LENGUA CASTELLANA (AGRUPAMIENTO)

Buenas tardes, os envío las tareas de la semana (fecha límite el 25/05)

Un saludo.

Lingua Galega

Esta semana lede a lectura das páxinas 154-155 e respondede ás preguntas 1,2,3,4 e 5 da páxina 156.

VALORES ÉTICOS: ESO2B 3ª AVALIACIÓN: 15/5/20

Ola, alumn@s, espero que vaia todo ben.
Intentade facer  tod@s a  tarefa, fundamentalmente porque é unha forma de  manter o ánimo e así tampouco perdedes o hábito de traballo

ACTIVIDADE
    Imos  repasar “ As emocións e o equilibrio persoal”sobre o que estivemos reflexionando na 1ª avaliación.
A 1ª actividade  consiste en facer anuncios publicitarios, como mínimo catro,  que prexudiquen ó consumidor  á hora de conseguir un  equilibrio persoal .

Oratoria

Tócanos revisar a "estrutura ou construción do discurso", isto é, que partes ten, e as funcións e características de cada unha delas. Podedes revisar os vosos apuntamentos, consultar libros ou ver este vídeo:

Buenas tardes,

Adjunto archivo con ejercicios de repaso del tema 6. Álgebra.

La fecha límite para enviarlos es el viernes 22 da mayo.

Aurora

Actividades Reforzo e pendentes de 1º ESO de Lingua galega e literatura

Boas tardes a todos e todas:

Esta semana imos traballar o léxico do corpo humano. Para iso ides ter que facer unha descrición dunha persoa pormenorizada. Se non recordades como se nomea algunha parte tendes á vosa disposición o Dicionario da Real Academia Galega (https://academia.gal/dicionario), así como o pdf que vos vou colgar. Só tendes que fixarvos no léxico do corpo.

Moito ánimo!

LENGUA CASTELLANA

Buenos días, os mando actividades de refuerzo y ampliación. La fecha límite es el 18/05.

Buenas tardes,

Como es muy poco probable que podamos hacer las recuperaciones  y el examen que teníamos pendiente de forma presencial, vamos a hacer unas pruebas  para realizarlas telemáticamente como alternativa.

Serán los jueves a las 10:40 h.

Fechas y horas de las pruebas y recuperaciones:

BIOLOXÍA E XEOLOXÍA

PLAN DE TRABALLO DO DEPARTAMENTEO DE BIOLOXÍA E XEOLOXÍA no que atinxe ás actividades a desenvolver dende a declaración do estado de alarma, até que a situación cambie.

Lingua Galega

No próximo domingo celebramos o día das Letras Galegas, dedicado este ano ao escritor Ricardo Carvalho Calero, por iso imos facer unha actividade para coñecer un pouco a esta importante personalidade da nosa literatura. Deixámosvola no arquivo adxunto. Como nas anteriores semanas agradecemos que nolo enviedes a Raquel e a Jorge

Oratoria

Nesta semana revisaremos as maneiras de comezar unha presentación en público e captar a atención e benvolencia da xente desde o primeiro momento. Pare responder podedes basearvos, ademais de nos vosos apuntamentos de clase, na visión deste vídeo:

TAREAS RECUPERACIÓN 1ª Y 2ª EVALUACIÓN. MATEMÁTICAS PENDIENTES 1ºESO

Buenas tardes,

os adjunto dos documentos:

RECUPERACIÓN 1ª EVALUACIÓN

RECUPERACIÓN 2ª EVALUACIÓN

Las instrucciones para hacer la tarea y enviarla están dentro del documento.

Los alumnos suspensos tenéis que enviarme las tareas de la/las evaluaciones suspensas.

Los alumnos aprobados solo tenéis que enviarlas si queréis subir nota.

Buen fin de semana y ánimo

Rocío

PENDENTES DE EDUCACIÓN PLÁSTICA E AUDIOVISUAL

OS ALUMNOS QUE TEDES PENDENTE PLÁSTICA DE 1º ESO LEMBRADE ENVIAR OS TRABALLOS QUE VOS ENVIEI ANTES DO 24 DE MAIO, COMO XA VOS DIXEN NO CORREO QUE RECIBICHEDES. UN SAÚDO