TEGP. EXAME FINAL. 2ºBacharelato Artes(Todolos grupos). Profesor:Lois Corvera.

Convócase a todo o alumnado que non superou por curso a materia de TEGP, a un EXAMEN FINAL.

A convocatoria será comunicado ao seu correro electrónico.

Os/as que non sexan convocados/as están aprobados e coñecerán a súa nota tras a avaliación.

EXAMEN FINAL de  TEGP  para os grupos A, B, C  (diurno), D (vespertino), e ab (adultos).

DATA: martes  26 de maio,  de 10:40 a 12:30 h. ( 90 minutos de realización e 10 minutos para o seu envío)

TELEMÁTICO: se enviarán as instruccións ao correo persoal. Necesítase ademáis, ordenador con cámara o webcam para conexión de videochamada mediante invitación por Webex (  previa proba con voso profesor).

MATERIAL : o alumnado terá que contar co material empregado durante o curso  (non se admíte técnica dixital) , papel DIN A3 de gramaxe medio así como papel  para bocetos.

IMPORTANTE: En caso de problemas de conectividade , comunícalo o antes posible ao teu profesor para buscar solución alternativa antes do examen.