Exposición Erasmus + na alameda de Pobra

Dentro das actividades da Feira de Cultura e Turismo organizada polo Concello de Pobra do Caramiñal, o noso centro estuvo presente cun stand na Alameda, onde profesores e alumnos amosaron as actividades que se están a desenvolver no IES en relación cos proxectos europeos Erasmus +.

Neste presente curso comezamos co novo proxecto Our Inmaterial Heritage, onde estudiamos o patrimonio inmaterial dende moi diferentes aspectos: mitos, lendas, xogos tradicionais, alcumes, lugares mitolóxicos.... Os traballos realizados polo alumnado, os intercambios con outras escolas europeas e as experiencias que xa levamos acumuladas foron o eixo central da exposición.

Asímesmo, tamén se amosou o traballo realizado en proxectos previos durante os últimos anos

20190525_121707b.jpg