Complementarias

Un resumo do Entroido 2012

O venres celebraremos o Entroido

Este venres celebraremos o Entroido, a festa máis rompedora. Preparade os vosos disfraces, poderedes ser quen queirades, non hai nada peor que a vergonza para destruír o que pode ser unha gran festa. En compañía dos amigos ou en solitario disfrazádevos, haberá grandes agasallos, e ademais así xa tedes o disfraz preparado para todo o Entroido. Non hai nada peor que non disfrazarse no Entroido.

Colmeiro`s got talent!

COLMEIRO´S GOT TALENT! first edition of our Xmas Contest Show will be organized by our students from CMAFD. It will be held on December 21st , our Xmas holidays´ kick-off. Os alumnos/as do Ciclo Medio de Actividades Físico-Deportivas están a organizar a 1ª edición do espectáculo navideño COLMEIRO´S GOT TALENT!

MESA COLOQUIO "GALEGUIZACIÓN DE NOMES E APELIDOS"

O Equipo de Dinamización da Lingua Galega ten programada para o xoves, 25 de novembro, unha actividade que ten por finalidade dar a coñecer o procedemento para galeguizar os nomes e apelidos das persoas que así o desexen. A tal fin algúns invitados que xa teñen feito o mencionado trámite, participarán nun coloquio que moderará Eliseu Mera.