CALENDARIO DE EXAMES E TRABALLOS

Nos arquivos adxuntos pode consultarse:

Calendario de exames e traballo:

Reflicte as anotacións feitas polo delegado/a do grupo sobre o corcho que teñen na clase, cada vez que un/ha profesor/a anuncia un exame ou un traballo. Será actualizado, na medida do posible, unha vez por semana.

Traballo mensual:

Cada mes o profesorado anota neste impreso, de carácter orientativo, o traballo que ten previsto levar a cabo (temas, exames, traballos, ...). Pode darse o caso de que esa previsión non se vexa cumplida na súa totalidade por diferentes motivos (actividades complementarias que van xurdindo, ...). A súa finalidade é simplemente referencial. Tampouco suple o traballo individual do alumnado de tomar as súas propias anotacións na axenda persoal, que recomendamos que sexa verificada, ó igual que as libretas, regularmente.

O alumnado levará unha unha fotocopia na primeira semana de cada mes.

AdxuntoTamaño
6 Xuño 2016 CALENDARIO DE EXAMES E TRABALLOS.pdf65.09 KB