ENTREGA DE ORLAS AO ALUMNADO DE 2º DE BACHARELATO

2018-05-25 20:30
2018-05-25 22:00

O vindeiro venres, 25 de maio celebraremos a entrega de orlas ao alumnado de 2º de Bacharelato que remata os seus estudos.

LUGAR: CÍRCULO RECREATIVO E CULTURAL DO PORRRIÑO

HORA: 20:30h

Están convivados ao acto o profesorado e as familias do alumnado.

NORABOA!!!!!!!!

DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2018

2018-05-17 08:45

O IES Pino Manso lembra á profesora e escritora Mª Victoria Moreno, homenaxeada no día das Letras Galegas.

FESTIVAL DE CANS 2018

2018-05-24 08:45

O alumnado de 4º ESO, que cursa Educación Plástica Visual e Audiovisual, desprazarase ata Cans para asistir a varios coloquios na compañía do seu profesor Juan Carlos Lago.

¡¡¡SOMOS PATRIMONIO!!!

Con motivo da celebración do 9 de maio "Día de Europa", o alumnado de 2º de Bacharelato que cursa a materia de Libre Configuración "Patrimonio Artístico e Cultural de Galicia", fixeron unha presentación sobre a necesidade de coñecer, coidar e respectar o Patrimonio material e inmaterial que as xeracións do pasado nos legaron.

No Salón de Actos tomaron a palabra: Jesús Bolado, Marta Alonso, Laura Lorenzo, Sergio Ramilo, Manuel Alonso e Alba Vila e explicaron a os seus compañeiros o valor do patrimonio a nivel mundial e tamén europeo. Incidiron na importancia do patrimonio español, xa que é o segundo país do mundo en bens patrimoniais.

Remataron a intervención facendo referencia ás obras máis destacadas de Antoio Palacios no Porriño, como o edificio do Concello, a entrada do Metro, a fonte do Cristo, a botica Nova ou a tristemente desaparecida Escola Fernández Areal.

Os encargados da publicidade do evento: Gabriel Figueras, Antía Cendón, Antía Alonso, Magali Fernández, Ángela Novas e Carla Costas fixeron un mural para a entrada, un tríptico para os asistentes e un vídeo publicitario do evento.