CHARLA ABAU

2019-04-10 08:51

O martes 9 de abril o alumnado de 2º de Bacharelato recibiu unha charla sobre as Probas ABAU, impartida por Iván Carlos Area Carracedo (Delegado do Reitor na CIUG).

PROXECTO DEPORTIVO DE CENTRO

2019-04-03 11:49

Neste curso o IES Pino Manso está a participar dun proyecto da Xunta chamado Proxecto Deportivo de Centro que trata de inculcar hábitos saudables nos alumnos por medio da práctica deportiva habitual. Como parte de este proxecto realizouse no centro a valoración do da condición física do alumnado de 3º da ESO e 1º de Bacharelato. Vistos os resultados, comprobamos que o noso alumnado atópase por encima da media galega en casi todas as medicións. Os resultados de cada alumno/a poden consultarse solicitando o código do alumno ó profesor de Educación Física.
Estes datos servirannos para comprobar a evolución da saude dos nosos alumnos ó longo da sua estancia no centro.

INFORME DAFIS

OBRADOIROS IMATXINA

2019-03-27 23:25

A Fundación Escola Rosalía co  asesoramente pedagóxico de AGAPEMA (Asociación Galega de Profesores de Educación Matemática)organiza en Vigo a XV Edición de IMATXINA.

Alumnado de 1º ESO participou hoxe nos obradoiros para alumnnos de Imatxina,no Auditorio Mar de Vigo.

V FEIRA DAS ENSINANZAS ARTÍSTICAS E PROFESIONAIS DE VIGO

2019-03-27 23:07

Alumnado de 4º de ESO acudiu á V Feira das Ensinanzas Artísticas e Profesionais de Vigo, no Auditorio Mar de Vigo.

MUSEOS CIENTÍFICOS CORUÑESES

2019-03-26 11:55

O alumnado de 3º ESO visita hoxe os Museos Científicos Coruñeses, acompañados polas profesoras Rosa Carballido e Juana Rial.