Entroido en banda deseñada

O alumnado de 2º ESO de Reforzo de Lingua imaxinou unha historia onde eles mesmos ían ser os protagonistas. Repartiron as tarefas en canto idearon o conto. Noemie fixo os debuxos, Cristina e Lucía colorearon, Yoselin e Sar pasaron a limpo os diálogos. Aquí está o resultado que estivo exposto nas escaleiras do hall de entrada.

Día de Rosalía de Castro - Encontro con Antía Yáñez

Onte estivo Antía Yáñez, ex alumna do centro e enxeñeira de Camiños, visitando o seu colexio da infancia e os institutos de Burela. Antía foi recibida na biblioteca por un grupo de alumnos e alumnas de 1º de ESO  que leron varios poemas de Rosalía de Castro. A Continuación deuse paso á lectura do Manifesto do Día de Rosalía de Castro a cargo do alumnado de 1º CS Administración e Finanzas. Logo a escritora e convidada do día contestou a unha batería de preguntas que lle tiña reservada o alumnado de 2º de ESO sobre a súa participación en certames literarios, a súa formación como escritora nobel, a súa inspiración á hora de escribir, temática, persoaxes, a súa paixón pola lectura dende moi pequena. Preguntaron tamén pola segunda parte do Misterio de Portomarín (Galaxia, 2016) que se chamará o Misterio do Torques de Burela. Falou da súa novela para adultos Senlleiras  (Galaxia, 2018) e da obra infantil A Reconquista (Baia, 2018), merecedora do premio Fina Casalderrey pola Igualdade. Tamén anunciou próximas publicacións pendentes como Be water. No final do encontro, houbo tempo para as dedicacións e Antía asinou uns cantos exemplares.
Foi un acto emotivo no sentido de que Antía, alumna do centro, usuaria da biblioteca e oínte de moitas charlas que organizamos, se convertise en protagonista esta vez e blanco de todas as miradas entre as paredes que a viron medrar.

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Tamén podes escoitar o programa especial que fixemos en Radio Burela previamente a súa visita sobre Antía Yáñez.

Podcast Especial Antía Yáñez

Programa especial Modelo Burela dedicado á obra literaria da escritora Antía Yáñez (Burela, 1991). Conducido por Karina Parga e Cristian Gómez Mesa, este documento didáctico contén colaboracións de Francisco Castro (Editorial Galaxia), Carme Cociña (IES Monte Castelo -Burela), Xulia Rodríguez (IES Urbano Lugrís-Coruña) e diversas representacións do público lector. Como complemento, inclúe catro temas musicais directamente relacionados co contido dos libros O Misterio de Portomarín (Galaxia, 2016) e Senlleiras (Galaxia, 2018).

Non deixes de escoitar o noso programa especial.

Axenda cultural da Mariña

AXENDA CULTURAL

Para esta fin de semana tedes todas estas opcións que nos recompilou o alumnado de 2° ESO PMAR!

#AxendaCulturalMarinha

Axenda cultural deste fin de semana

Axenda cultural da Mariña

Actividade de escritura creativa

Os alumnos/as de 1º de ESO fixeron unhas greguerías en Lingua Castelá relacionadas coas estacións invernais que ilustraron con debuxos feitos a man. Aquí tedes o resultado do seu traballo.

Acto de Presentación da revista Maruxía nº 24

Fallo Concursos Os Matos 2018

Proxecto Neo - Radio Educativa

Non deixes de escoitar o noso programa semanal radiado por Radio Burela.

Os mércores de 5 a 6 da tarde emitimos en directo.

Tamén podes escoitarnos cando e onde queiras na radio á carta.

Proxecto Neo

Obradoiro de escritura medieval - Ex-libris

23 de abril - día do libro
A mesma hora e o mesmo lugar, mais ese luns foi diferente. Non iamos ter as mesmas clases que de costume. Nas horas das materias de Física e Castelán, dúas relatoras convidadas explicáronnos as diferentes formas que tivo a escrita ao longo da historia e mostráronnos desde un pequeno taboleiro de cera até unha réplica do pergamiño Vindel. Que é o pergamiño Vindel? Eu tamén o preguntaba até que nos explicaron que se trata dun manuscrito que recolle as cantigas de Martín Codax, grande poeta do século XIII.

Leonardo e os fontaneiros, adaptación teatral

Entrevista a Ana Carreira de Ubú Teatro

Laura Rodríguez, Laura García, María Lestao e Irene Basanta
Transcrición de Yaiza Rivas, Andrea Santos e Laura Rodríguez

Ana Carreira é actriz e dramaturga e é unha das protagonistas na obra Leonardo e os fontaneiros, adaptación ao teatro da obra narrativa do mesmo nome de María Victoria Moreno.
O alumnado de 1º e 2º ESO asistiu á representación desta obra da Compañía Ubú Teatro e Laura Rodríguez, María Lestao e Irene Basanta, estudantes de 1º de ESO, aproveitaron para facerlle unha entrevista a Ana Carreira.

A idea desta obra era representar un pouco as trasnadas dos nenos, pero falando desde o futuro, porque vosoutros en realidade representades a Begoña e a Antón falando do que fixeron no pasado, cando eran nenos.

Viaxe a Lugo - 4º ESO

CENTRO DE ARTESANÍA E DESEÑO EXPOSICIÓN DE INSTRUMENTOS

O mércores 4 de abril os alumnos e alumnas de 4º de ESO do IES Perdouro fomos de viaxe de estudos ao centro de artesanía e deseño de Lugo. A exposición de intrumentos do Centro de Artesanía e Deseño está formada por fondos da antiga sección do Museo Provincial de Lugo e de producción propia a través de traballos de investigación, doazóns e adquisicións de particulares, principalmente. Abarca pezas tanto do patrimonio musical galego como procedentes doutras culturas, instrumentos mecánicos e obxectos sonoros, e réplicas de iconografía musical.

Con Gloria Fuertes, celebrando a poesía

Por fin están expostos os poemas de Gloria Fuertes e as ilustracións personalizadas, un traballo plástico realizado polo alumnado de 1° ESO en lingua castelá e debuxo para celebrar o día da poesía e a chegada da primavera.

Vitrina Letras Galegas

No hall de entrada están expostos algúns dos libros da escritora homenaxeada deste ano nas Letras Galegas, María Victoria Moreno, unha muller comprometida polo ensino e polo galego.
Tamén acompánaa as únicas 3 mulleres homenaxeadas neste 55 anos das Letras.
1963 - Rosalía de Castro
1987 - Francisca Herrera Garrido