Formación de usuarios

Buscando información na rede

A biblioteca do IES Sánchez Cantón de Pontevedra fixo esta presentación moi formativa para aprender a buscar na rede con eficiencia.

Caderno ALFIN

Dende o CEIP de Milladoiro, achegánnos esta guía de formación:

Guía ALFIN

Educación Documental Dixital

EDUCACIÓN DOCUMENTAL DIXITAL   na aula virtual do IES Pedras Rubias - Calceda de Saselas - Vigo

INTRODUCIÓN
    1. QUE INFORMACIÓN PROCURO?
    2. CLAVES DE BUSCA
    3. A INFORMACIÓN É DE CALIDADE?
    4. USO LEGAL DE INTERNET
    5. NORMAS DE BO USO DA INTERNET
    6. TEST DE USUARIO DA REDE
    7. BIBLIOGRAFÍA

FORMACIÓN DE USUARIOS 2

Unha das funcións da biblioteca escolar é a de facilitar materiais que favorezan o desenvolvemento de habilidades de uso da información entre o alumnado do centro; un primeiro tramo nesa carreira de fondo que é a adquisición da competencia informacional, pasa por coñecer a biblioteca escolar e saber moverse por ela cun mínimo de seguridade, gañando así en autonomía e "aprendendo a aprender".

Velaquí un excelente exemplo, desde o CEIP Mestres Goldar, de Vigo: un material a disposición da comunidade

O LIBRO DESAPARECIDO

Unha entretida forma de aprender a manexar os fondos da nosa biblioteca creada polo Ministerio de Educación e publicada na súa páxina LEER.ES.

APRENDER A INVESTIGAR

Aprender a investigar. Aquí. Guía práctica para estudante. Como facer unha traballo de investigación ben documentado e respetuoso cos dereitos do autor.

FORMACION DE USUARIO

Accede a uhna presentación en JClic onde vas aprender a moverte pola biblioteca, actividade realizada pola biblioteca do IES As Mariñas.

Atoparás outra actividade en JClic de formación de usuario do CEIP Condesa de Fenosa.

View more presentations or Upload your own.

Como buscar na Wikipedia - CEIP Condesa de Fenosa

Unha guía básica de procura de información na rede eleborada polo equipo de biblioteca do IES Illa de Arousa:
Esta segunda parte, explícavos como presentar un traballo escrito: