Xornada virtual de portas abertas na UDC: xoves 8 de abril

O vindeiro xoves 8 de abril, a Universidade da Coruña (UDC) celebra unha XORNADA VIRTUAL DE PORTAS ABERTAS para dar a coñecer ao Futuro Estudante a súa ampla oferta de titulacións de Grao e a Vida Universitaria.

https://www.udc.es/gl/futuros_estudantes/portas_abertas/, en horario de 10:00h a 14:00h e de 16:00h a 20:00h, a través de Teams.

Manteranse vídeoconferencias simultáneas en vivo, unha por cada Rama de Coñecemento, seguindo o seguinte esquema:

a. Perfil de ingreso
b. Por que estudar este Grao na UDC
c. Contido da titulación
d. Saídas profesionais
e. Enderezo electrónico de contacto, ao final da presentación, para posteriores consultas sobre a/s titulación/s.

O alumnado poderá:

• Conectarse directamente premendo na ligazón que figura ao lado de cada titulación no horario sinalado. Non é necesaria inscripción previa nin ter instalado Teams.
  • Interactuar cos relatores e aclarar as súas dúbidas
  • Visitar virtualmente os Centros da UDC: Facultades, Escolas, Residencias, Instalacións deportivas...
  • Ver os testemuños de alumnado matriculado e egresado
  • Participar en retos e obradoiros e conseguir agasallos

Haberá vídeoconferencias sobre ABAU e PREINSCRIPCIÓN en horario de mañá e tarde e un PUNTO DE INFORMACIÓN atendido polo persoal do Servizo de Estudantes durante toda a Xornada.