Concurso de viñetas contra a violencia de xénero

No IES Perdouro temos organizado un concurso de viñetas contra a violencia de xénero para o alumnado da ESO e Bacharelato. Esperamos que haxa unha gran participación e uns traballos de calidade!

Ao longo do mes de marzo publicaremos as viñetas presentadas e os gañadores ou gañadoras de cada categoría.

BASES DO CONCURSO DE VIÑETA CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

1. Pode presentarse ao concurso calquera alumno ou alumna matriculado no IES Perdouro, establecéndose tres categorías:

• Alumnado de 1º e 2º da ESO
  • Alumnado de 3º e 4º da ESO
  • Alumnado de 1º e 2º de Bacharelato

2. Cada participante poderá presentar un único traballo.

3. O formato debe consistir nunha única viñeta de banda deseñada, elaborada a man (non con programas dixitais) nunha cartolina branca DIN A4.

4. A viñeta presentada ao concurso terá que ser orixinal e estar escrita en linga galega.

5. A viñeta debe denunciar unha situación de violencia de xénero, en calquera das súas manifestacións (humillacións, golpes, insultos etc.)

6. A viñeta debe entregarse ou ao titor/a correspondente ou a Alba Monteagudo (profesora de Bioloxía), con prazo ata o 26 de febreiro de 2021.

7. O autor/a indicará, pola parte de atrás da súa viñeta, o seu nome e apelidos, así coma o curso ao que pertence.

8. As viñetas poderán ser publicadas nas redes sociais do IES Perdouro.

9. O xurado decidirá os gañadores do concurso ao longo do mes de marzo de 2021.

10. O autor/a gañador/a de cada categoría recibirá un agasallo.

page | by Dr. Radut