Libros de texto curso 16-17

Axudas libros de textoOrde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Prazo de presentación: do día 18 de maio ao día 23 de xuño de 2016 (este incluído)

Orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Modelo de solicitude: Anexo I

EXTRACTO da Orde do 27 de abril de 2016 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria,  educación  secundaria  obrigatoria  e  educación  especial  en  centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2016/17.

Extracto da orde do 27 de abril de 2016 (DOG)

Máis información:

Procedemento ED330B - Participación no fondo solidario de libros de texto e axudas para adquirir libros de texto e material escolar.

page | by Dr. Radut