Abril 2020

Rap do confinamento

O alumnado de 4º de ESO de Música compuxo uns versos durante os primeiros día do confinamento e cantounos con base rítmica de rap. Aquí deixámolos por orde de lista.

Feliz Día do Libro 2020

Nestes tempos de muíños e xigantes, o alumnado de 3º ESO do IES Perdouro, lánzase á aventura combaténdoos coas mellores armas e agasállavos coas extraordinarias letras de don Miguel de Cervantes sobre o amor, a xustiza e a liberdade. Feliz Día Internacional do Libro 2020!

Exposición anual da Microrrede de Bibliotecas Escolares da Mariña

Este ano debemos suspender o noveno proxecto da Microrrede de Bibliotecas Escolares da Mariña que leva por título "Cidadá(n)s da Mariña, Cidadá(n)s do mundo" e aprazámolo para o vindeiro curso, dadas as circunstancias por mor da COVID-19.

A Microrrede sigue traballando e queda na casa.

Vídeo das bibliotecas escolares implicadas no proxecto : Este ano quedamos na casa.