Outubro 2019

Un conto de terror na biblioteca - Samaín 2019

Este curso o alumnado de 3º ESO PMAR quixo repetir a experiencia e organizou un pase na biblioteca para asistir á representación dunha historia terrorífica propia para celebrar o Samaín. Unha vez perfilada a narración da historia houbo que darlle uns xiros e asignar os cargos de técnico imaxe e son (Rafa), de voz en off (Andrea), e o reparto (Isaura, Érica e Bruna) así como a ambientación decorativa da biblioteca. Finalmente logo duns poucos ensaios, chegou o día.
O público achegouse masivamente á biblioteca durante o recreo do pasado mércores 30 de outubro. Non só asistíu o alumnado de 1º de ESO, senón que tamén viñeron moitos outros. Mergullado nunha atmósfera de manicomio, o público foi sorprendido por unha nai en busca da súa filla e outras almas perdidas devoradoras que desatou a histeria total entre o público.
Felicitamos o traballo en equipo e o seu bo resultado destes alumnos así como da súa profesora, Sandra, esperando que volvan outro día a sorprendernos na biblioteca. Parabéns !!!

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Un conto de terror na biblioteca - Samaín 2019

Accede á reportaxe fotográfica aquí.

Camiño de Santiago Samos O Cebreiro 3º ESO

O venres 11 de outubro, os alumnos de 3º ESO fomos a Samos e ao Cebreiro. En Samos, visitamos o Mosteiro de San Xillao.
Este mosteiro fundouse no século X. Alí viviron importantes autores galegos como o padre Feixoo e Ramón Cabanillas.
No mosteiro, vive unha comunidade de monxes beneditinos. Estes fan traballos artesanais e realizan oracións. O seu lema é : “ORA ET LABORA” (reza e traballa).
Na fachada principal do edificio podemos observar que no medio está a escultura de San Bieito e a ambos lados están San Xulián e Basilisa, un matrimonio de santos. As escaleiras desta fachada imitan as da Praza do Obradoiro, de Santiago de Compostela.

... Segiur lendo a crónica de María Lestao e Laura García - 3º ESO A

Camiño de Santiago Samos O Cebreiro 3º ESO

... Segiur lendo a crónica de María Lestao e Laura García - 3º ESO A

Relatos de terror

Pasádevos polo corredor a ler os microrrelatos que redactou o alumnado de 2° ESO en lingua castelá. Hainos moi divertidos á vez que terroríficos. Pica aquí

Mulleres negras na ciencia

O día 27 de setembro de 2019 visitounosZinthia Álvarez Palomino. Os alumnos/as de 1º e 2º de ESO acudimos á biblioteca para que nos falara do seu libro titulado Mujeres negras en la ciencia dentro dunha iniciativa chamada Mujeres negras que cambiaron el mundo, un proxecto para dar visibilidade a mulleres negras e afrodescendentes.

No libro aparecen 12 microbiografías de mulleres afrodescendentes que fixeron historia na ciencia xa que as súas aportacións cambiaron o mundo.
Estas mulleres revolucionaron a Historia grazas á súa determinación, esforzo e valentía pero aínda hoxe non son coñecidas por unha inmensa maioría da poboación.