Abril 2019

Actuación dos Clásicos no IES Perdouro

O día 8 de febreiro viñeron facernos unha demostración verdadeiros gaiteiros de Galiza. Esta visita foi con motivo do vixésimo quinto aniversario da Asociación Cultural Os Matos. Nesa actividade participamos todos os alumnos de 1º e 2º ESO e os alumnos de Música de 4º ESO.
Un grupo de gaiteiros veteranos de zona das terras da Fonsagrada e zonas limítrofes entre Asturias e Galicia (Oscos, A Pontenova...) fanse chamar "Os Clásicos" e os seus nomes son: Nela de Bres (Taramundi), Modesto de Murias (A Fonsagrada), Ilario  (Taramundi), Antón e Vicente de Lourenzá. Non son profesionais da música, pero podemos consideralos como grandes músicos.

Ruta pola Mariña Central

O día 26 de marzo as rapazas e rapaces de segundo da ESO e PMAR saímos facer unha ruta histórica. Xa saímos directamente hacia o castro de Fazouro. Alí explicáronnos que era moi antigo e que  actualmente ten moita importancia. Despois fomos ver a catedral de San Martiño de Mondoñedo, tamén moi antiga e que tiña un bispo. Cando acabaron de explicar os profesores tivemos que cubrir unhas fichas sobre esta catedral e o castro. Por último visitamos Mondoñedo e a súa catedral que recibe o nome de “catedral axeaonllada” porque cando se construíu a praza quitoulle espazo e parece máis baixa.
Accede a reportaxe fotográfica aquí.
Yoselín Manchego Ballesteros.- 2º ESO B

Intercambio Radio Escolar A Voz da Mata - Proxecto Neo

O pasado 28 de abril un autobús con procedencia do Rosal chegou ao Porto de Burela. Nel viñan trece alumnos e alumnas do CPI Manuel Suárez Marquier acompañados de dúas profes: Loli, coordinadora da radio escolar, e Bea, responsable da biblioteca. A chegada produciuse sobre as 21.00h e aí os estábamos esperando uns cantos anfitrións do IES Perdouro.

Obradoiro de xogos de mesa

A biblioteca organizou uns obradoiros de xogos de mesa destinado ao alumnado de 1º de ESO. Foron impartidos polas amigas da xoguetería Xogando nas Nubes de Burela, Iria e Paloma. Houbo demostración de varios xogos tanto de axilidade como rapidez mental e lingüística. O alumnado pasou un rato moi divertido na biblioteca facendo proba de agudeza. Soupolles a pouco!!!

Os xogos que trouxeron foron:

Ruta xeolóxica por Burela

O mércores 25 de marzo os alumnos e alumnas de 4º ESO fomos de ruta xeolóxica pola nosa localidade, por Burela, acompañados das profesoras de Bioloxía, Alba e Charo, e un guía chamado Fran Canosa, que nos deu fantásticas explicacións en cada unha das paradas que fixemos ao longo da mañá.
A primeira ruta a pé saía dende o Instituto e chegaba ata a praia da Marosa, onde, ... seguir lendo no blogue de Perdourando a crónica de Yaniss dos Santos Méndez de 4º ESO.

Concerto "Palabras con Corazón" na Coruña

O mércores 20 de marzo os alumnos e alumnas de Música de 4º e todo o alumnado de 3º da ESO fixemos unha viaxe á Coruña.
Saímos de Burela ás 8:30h e chegamos, aproximadamente, ás 10:45h. Xa alí, fomos directamente ao Palacio da Ópera, pero aínda non era hora de entrar e puidemos aproveitar para visitar a zona, mercar algo etc.
Entramos ao Palacio e, despois de sentar nas butacas, presentaron a todas as persoas que participaban no espectáculo Palabras con corazón. Trátase dunha montaxe didáctica no que a directora Lydia Botana mistura distintos estilos musicais coa danza, a pintura e a poesía para ... seguir lendo a crónica de Daniela Enríquez Canoura de 3º ESO no blogue de Perdourando.