Marzo 2019

Obradoiro de poesía con Carlos Negro

Obradoiro de poesía a cargo de Carlos Negro : Luns 1 de abril ás 10h15 na biblioteca.

Obradoiro de poesía con Carlos Negro

Obradoiro de xogos de mesa

Ludificación: Obradoiro de xogos de mesa na biblioteca destinado ao alumnado de 1° ESO.
Martes, mércores e xoves de 10h10 a 11h coa colaboración de Xogando Nas Nubes.

Prácticas na aula: ondas luminosas.

Os alumnos de física de 2º de Bacharelato elaboramos unha serie de prácticas sobre os fenómenos das ondas luminosas.
Para demostrar que a luz se comporta como unha onda, comprobamos que sufre o fenómeno da difracción. A difracción consiste en que, cando unha onda se encontra cunha ranura ou obstáculo de tamaño menor á súa lonxitude de onda, ese punto convírtese nun novo foco emisor de onda. No caso da luz, a ranura debe ser moi pequena, de menos dun milímetro.

Prácticas na aula: ondas luminosas.

Aldaolado

O alumnado de 3º e 4º de ESO asistiu esta mañá no auditorio da Casa da Cultura á actuación de María Lado e Lucía Aldao, coñecidas profesionalmente como Aldaolado. Estas dúas poetisas deron un recital no que a poesía se mesturou coa aprendizaxe da lingua: desde a ortografía ou a colocación do pronome átono ata as variedades dialectais. As composicións recitadas estiveron acompañadas de música en directo e o acto rematou coa elaboración dun poema dadaísta composto por coñecidos versos de poesías galegas. Os rapaces participaron na creación do poema e o resultado foi sorprendente e, asemade, divertido. A actividade serviu para desmitificar a poesía como algo afastado e aburrido e converter o seu proceso creativo e o seu resultado en algo dinámico e ameno.

Accede ás fotografías aquí.

Aldaolado

Accede ás fotografías aquí.

Física Re-Creativa

O pasado mércores 20 de febreiro recibimos no instituto a visita de Benito Vázquez Dorrío, profesor de física na Escola de Enxeñaría de Minas e Enerxía da Universidade de Vigo.

Anteriormente amosara as súas experiencias aos alumnos de 4º da ESO e debido ao seu éxito, solicitouse que dera unha charla ao alumnado de bacharelato, cunha finalidade educativa e motivadora para os futuros universitarios e universitarias.