Xaneiro 2018

Ruta por Alfoz

Esta mañá alumnado de 1º de ESO e de FP Básica asistíu a unha charla sobre ourivería antiga impartida pola Directora do Museo Provincial de Lugo, Aurelia Balseiro. A Conferencia tivo lugar no Castelo de Castrodouro en Alfoz, cuna do Val de Ouro. A continuación o grupo de alumnos recibíu información sobre a historia do castelo e a figura do mariscal Pardo de Cela. Remataron a mañá cunha ruta de sendeirismo ata a fervenza do Escouridal guiados por Pedro, do Freixo dos Lobos, Ecoturismo e Natureza.

Charlas sobre Servizos financeiros e Publicidade

O pasado venres 12 de xaneiro os alumnos/as de Economía de 4º de ESO e de 1º e 2º  Bacharelato participamos en dúas charlas sobre Servizos Financeiros e Publicidade respectivamente impartidas por representantes da Escola Galega de Consumo (EGC) no marco das actividades do proxecto Galicons-net.

Na charla sobre Servizos financeiros informáronnos sobre as contas bancarias, tarxetas de crédito e débito, préstamos, o fondo de garantía de depósitos e outros servizos e produtos financeiros e os riscos que poden supoñer os mesmos.

Despois na charla sobre Publicidade, faláronnos sobre os anuncios publicitarios que vemos día a día na vida cotiá, os tipos de anuncios que podemos presenciar e os dereitos que temos para denunciar calquera anuncio publicitario que non consideremos apropiado. Tamén nos comentaron os principios básicos que debe ter un anuncio para captar a atención do espectador dependendo do que se está tratando vender.

Charlas sobre Servizos financeiros e Publicidade

Fósiles

Os alumnos e alumnas de 4º ESO de Bioloxía elaboraron uns cartaces expostos no pavillón inferior sobre algúns fósiles guía (Ammonita, Micraster, Belemnita, Pygope e Toucasia).
O obxetivo é coñecer os hábitats e ambientes nos que viviron estes organismos, elaborando unha  ficha informativa que recollera: nome, clasificación, descrición, hábitat, modo de vida e tempo no que viviron. O resultado, estes cartaces tan chulos que serviron para expoñer os datos recollidos na rede aos seus compañeiros e compañeiras.