MATRÍCULA CURSO 2020-2021 ESA (XANEIRO)

MATRÍCULA CURSO 2020-2021 ESA

EDUCACIÓN SECUNDARIA PARA PERSOAS ADULTAS [ESA]

PRAZO: 11 de Xaneiro ao 19 de Xaneiro de 2021

O alumando que dexese incorporarse aos Módulos II e IV das ensinanzas de Educación Secundaria para Persoas Adultas deberá realizar os seguintes pasos.

• Alumnado que se incorpora ao presente curso.
    • Entregar a documentación que se indica no apartado Matrícula da Web do centro.
    • Unha vez cuberta documentación deberá presentala polas vías que se indican no apartado Matrícula da Web do centro entre o 11/01/21 e o 19/01/21.
  • Alumnado que cursou os Módulos I ou III no presente curso.
    • Só terá que cubrir o documento de Solicitude de Matrícula que aparece no apartado Matrícula da Web do centro.
    • Unha vez cuberta documentación deberá presentala polas vías que se indican no apartado Matrícula da Web do centro entre o 05/02/21 e o 08/02/21.

Calquera incidencia ou dúbida que poida xurdirlle ao alumnado sobre o proceso de matriculación, pode consultala no enderezo electrónico ies.pedro.floriani@edu.xunta.gal ou no teléfono 886 12 04 13.

page | by Dr. Radut